سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
چ, 1399/12/20 - 12:56

سردار قریشی:باید با ابزار هنری گنجینه‌های دفاع مقدس را استخراج کنیم

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: تاریخ ملت‌ها و ملت ایران نشان می‌دهد که جهان سلطه اجازه نمی‌دهد روی آرامش ببینند. ملت ما از ابتدای تاریخ، رهنمودهای امامان و ولی فقیه خود را گوش کرده است و توانسته است توطئه‌های بسیاری را در نطفه خفه کنند.

به گزارش کوله بار، سردار قریشی که امروز چهارشنبه در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی «ره‌آورد سرزمین نور» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سخن می‌گفت،ادامه داد: اگر دیروز پهلوی مروارید خلیج فارس یعنی بحرین را از دست داد، امروز شاهدیم به دست وارثان بر حق دفاع مقدس، بهترین کارها انجام شده است و اکنون در بیشتر بخش‌های علمی و فناوری  جزو کشورهای برتر هستیم.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حرکت راهیان نور، گفت: حرکت و سفر میلیون‌ها زائر راهیان نور موجب سربلندی ملت ایران شد و روح شهادت طلبی را در جوانان ما نهادینه کرد. افتخار می‌کنیم جوانان تربیت یافته در مکتب مقام معظم رهبری همانند رزمندگان ما به صورت مستقیم در مقابل تجهیزات آمریکا و انگلیس در خلیج فارس ایستاده‌اند.

سردار قریشی یادآور شد: باید با استفاده از ابزار هنر به استخراج گنجینه‌های دفاع مقدس بپردازیم و آن را در قالب جشنواره‌هایی مانند ره‌آورد سرزمین نور به ملت خودمان و جهانیان معرفی کنیم. امروز ملت‌های دنیا شعر مقاومتشان منصوب ایران است. درست است مخزن اصلی ما دفاع مقدس است اما، صحنه‌های دفاع از حرم،  مقاومت رزمندگان در سوریه، مقابله با انگلیسی‌ها در دریا، موشکبران عین‌الاسد هم باید توجه شود. تمام این ایثارگری‌ها و افتخار آفرینی‌ها  ریشه در پیروی از رهنمون‌های ولی فقیه دارد.

در بخشی از این جشنواره، سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور پیام سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح درباره روز ملی راهیان نور را قرائت کرد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.