سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
د, 1401/03/02 - 08:33
به یاد شهدای لرستانی عملیات حاج عمران؛

سرود «سلام فرمانده» در خرم‌آباد بازخوانی و اجرا شد

به یاد ۳۰۰ شهید لرستانی در عملیات حاج عمران، ۳۰۰ دانش‌آموز لرستانی سرود «سلام فرمانده» را اجرا و بازخوانی کردند.

به گزارش کوله بار،در گرامیداشت دوم خردادماه ۱۳۶۵ سالروز عملیات غرورآفرین عملیات حاج عمران و شهادت ۳۰۰ شهید لرستانی قبور مطهر شهدای خرم‌آباد غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه لرستان همواره مهد شیران و دلیرمردان بوده و هست، گفت: اراده استوار و آهنین فرزندان غیور لرستانی در عملیات حاج عمران و دیگر عملیات دوران دفاع مقدس پیروزی‌های غرورآفرینی در صفحه زرین سراسر حماسه انقلاب اسلامی  را تا ابد ثبت کردند.

رضا عزتی، سرپرست آموزش و پرورش لرستان در این مراسم، با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام که «بالاتر از هر خوبی، خوبی دیگری وجود دارد به جز شهادت در راه خدا که بالاتر از آن هیچ خوبی دیگری وجود ندارد»، اظهار کرد: روز مقاومت، روز ایثار و فداکاری دلاورمردانی است که جانشان را در طبق اخلاص تقدیم مردم و انقلاب اسلامی نمودند.

وی افزود: ۳۰۰ شهید بزرگوار لرستانی در عملیات حاج عمران نشان دادند که مردم شریف همیشه در صحنه لرستان همواره آماده جانفشانی و ایثار در راه اسلام هستند و فرهنگیان نیز که یک پنجم شهدای لرستان از این قشر زحمت‌کش هستند رسالت خود را چنین خداپسندانه انجام داده‌اند.

همچنین در این مراسم، به یاد ۳۰۰ شهید لرستانی در عملیات حاج عمران، ۳۰۰ دانش‌آموز لرستانی سرود «سلام فرمانده» را اجرا و بازخوانی کردند.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.