سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ش, 1397/11/27 - 15:11
مدیر حوزه علمیه المهدی (عج) در یادواره شهدای محله جهان آرا

سفر راهیان نور بهترین راه آشنایی با شهیدان است

استاد حوزه و دانشگاه و مدیر حوزه علمیه المهدی (عج) گفت: بهترین راه آشنایی با شهیدان سفر راهیان نور است که واقعاً معجزه می‌کند و کسی که به شلمچه می‌رود، اثر خون شهیدان را احساس می کند.

به گزارش کوله بار، حجت الاسلام و المسلمین نظافت که در یادواره ۳۰ شهید  محله جهان آرای مشهد  با عنوان  همسایه سلام  با حضور خانواده شهدا و اهالی منطقه در مسجد امام محمد تقی علیه السلام برگزارشد، خاطرنشان کرد: امیدوارم طرح‌های این چنینی را زنده نگه داریم و توصیه من این است که   دعای ۲۶ صحیفه سجادیه را که در آن امام سجاد علیه السلام روش‌های همسایه داری را به صورت مفصل در قالب دعا بیان کرده‌اند را عمیقاً مطالعه کنید.   وی با تأکید بر اینکه هر چیزی زکاتی دارد  و زکات علم و معرفت  به مقام شهیدان، آشنا کردن دیگران با شهداست تصریح کرد: آن‌هایی که جزو خانواده شهدا هستند  یا  دوست شهدا هستند ویا با خانواده شهدا آشنا هستند و مزه خُلق شهیدان را چشیده‌اند رسالت مهمی بر دوششان هست وآن آشنا کردن دیگران با شهدا، این همسایگان آسمانی است و خانواده‌ها هم باید فرزندانشان را با شهدا آشنا کنند و تجربه هم نشان داده  بچه هایی که با شهدا آشنا شده‌اند منحرف نشده ودر برابر مفاسد بیمه شده‌اند.

  خدمتی برای دنیا و آخرت

 مدیر مدرسه علمیه المهدی (عج) با بیان اینکه یاد شهدا آرامش بخش است وانسان رابه یادخدامی اندازد، گفت: رزمندگان با اینکه در جبهه‌ها جانشان در خطر بود، ولی با نور خدا دل‌های خود را تجلی داده بودند، آنان آرامش را در جبهه‌ها تجربه و با شهادت ابدی کردند. وی افزود: انسان با تصمیم‌های خود ایام و روزگار خود را تازه می‌سازد و گرنه جسم انسان روز به روز کهنه‌تر و فرسوده‌تر می‌شود، انسان باید روح خود را با اتخاذ تدابیر درست جلا بخشد تا جسمش نیز شاداب شودوشهدا و ایثارگران آرامشی بی نظیر در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند.

  تجلیل از خانواده شهدا

 درادامه این مراسم از خانواده معظم شهدای محله جهان آرا با اهدای هدایایی قدردانی شد. شایان ذکر است این مراسم به همت مسجد و پایگاه بسیج امام محمد تقی علیه السلام، کانون فرهنگی شهید شعبانی وبا همکاری روزنامه قدس، شورای اجتماعی محلات، بنیاد شهید، سپاه امام رضا علیه السلام و فرهنگسرای پایداری برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.