سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
چ, 1400/06/31 - 23:01
رئیسی:

سند ملی راهیان نور با اهداف گسترده دنبال خواهد شد

سید ابراهیم رئیسی گفت: سند ملی راهیان نور با اهداف گسترده ای دنبال خواهد شد.

به گزارش کوله بار، نشست خبری ویژه تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس به طور رسمی با سخنرانی سردار کریمی در استانداری مرکزی برگزار شد.

بعد از صحبت‌های فرمانده سپاه استان مرکزی نشست ویدیو کنفرانس ریاست محترم جهمور با مقامات استانی از ساعت ۹:۳۰ به طور رسمی آغاز شد .

در ابتدای این نشست ویدیو کنفرانس مختصر گزارشی از برنامه های انجام شده اعم از پروژه ها ،نشر آثار دفاع مقدس ، ساخت موزه ، ساخت مستند و انیمیشن و .... توسط سردار کریمی به ریاست جمهور ارائه شد .

مهم ترین نکته ای که در این گزارشات به آن اشاره شد سند ملی راهیان نور بود که با اهداف گسترده ای دنبال میشود و مهم ترین پیامد آن کاهش تصادفات جاده ای است که با تلاش های راهنمایی و رانندگی تصادفات راهیان نور در سال های اخیر نزدیک به صفر رسیده است.

 در پایان این نشست سید ابراهیم رئیسی رئیس جهمور اسلامی ایران در حضور جمعی از سران کشوری و لشگری درکنار جمعی از خانواده های معزز شهدا و جانبازان (همسر شهید فخری زاده ، دختر شهید حجازی ، همسر شهید علیزاده مدافع سلامت ، دختر شهید موسوی و ...) به طور نمادین تقدیر و تشکر به جا آورد .

بعد از اتمام نشست ویدیو کنفرانس دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و آقازاده استاندار مرکزی از جمعی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس استان تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.