سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
س, 1398/01/20 - 09:34

سپاه، ارتباط 25 روستا به مرکز شهر صحنه را وصل کرد

فرماندار صحنه گفت: پل اضطراری سوم شعبان محور ارتباطی مردم 25 روستای دهستان گروس به شهرستان صحنه برقرار کرد.

به گزارش کوله بار، نورالدین فرزادی‌پور اظهار داشت: در منطقه گروس مجموعه‌ای مشکلات براساس بارندگی به وجود آمده است که کلید اصلی برطرف‌سازی آن‌ها با ساخت پل اضطراری «سوم شعبان» به همت سپاه پاسداران و ایجاد ارتباط بین روستاهای جنوبی و شمالی، حل شد.

فرماندار صحنه گفت: شهرستان کرمانشاه در بارندگی‌های اخیر آوردگاه روان آب‌های شهرستان‌های کنگاور، نهاوند، توسیرکان و اسدآباد و حتی سنقروکلیایی بوده که دبی رودخانه گاماسیاب را به سه برابر حالت معمولی افزایش داده و همین مساله مشکلاتی را برای صحنه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در جریان این بارندگی‌ها پلی که بر روی رودخانه گاماسیاب قرار داشت و بیش از 40 سال محور ارتباطی مردم 25 روستا در شمال و جنوب دهستان گروس بود، تخریب شد و با توجه به تخریب پل کوچک دیگر منطقه بر روی رودخانه، عملا راه اصلی برای تامین نیازهای مردم منطقه با مشکل مواجه شده بود.

فرزادی‌پور با اشاره به اهمیت ایجاد این پل، گفت: مسائلی همچون بحث تامین سوخت مردم بیش از 10 روستا، برطرف‌سازی مشکلات برق این روستاها و همچنین تردد مردم منطقه برای درمان و یا آموزش به احداث این پل بستگی داشت که با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت استاندار کرمانشاه با احداث این پل قدم اصلی برای برطرف‌سازی این مشکلات ایجاد شد.

وی در خصوص سایر مشکلات مردم منطقه نیز، خاطرنشان کرد: هم اکنون یک دستگاه ژنراتور در منطقه در راستای تامین برق و آب شرب مردم در شرایط اضطراری مشغول فعالیت است و با توجه به احداث پل مردم منطقه می‌توانند برای تامین سوخت اقدام کنند و مسؤولان مربوط به  بحث نیرو می‌توانند اقدامات لازم برای برقرارسازی خطوط برق را  نیز انجام دهند.

وی یادآور شد: امیداوریم پس از افتتاح پل سوم شعبان که به سرعت و در کمترین زمان ممکن در شرایط اضطراری توسط سپاه پاسداران آماده و به بهره‌برداری رسید مسؤولان اداره راه و شهرسازی اقدامات لازم برای احداث پل اصلی با ظرفیت و توانایی مشخص در منطقه را آغاز کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.