سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
ش, 1400/08/22 - 05:14
خواهر شهید ابراهیم هادی:

شهدای کانال کمیل شعار «اقدام و عمل» را عملی کردند

خواهر شهید ابراهیم هادی با بیان اینکه ابراهیم، را هنوز در کانال کمیل می‌بینم، گفت: شهدای کانال کمیل شعار «اقدام و عمل» را عملی کردند.

به گزارش کوله بار، خواهر شهید ابراهیم هادی  با اشاره به تألیف سه کتاب «سلام بر ابراهیم ۱»، «سلام بر ابراهیم ۲» و «خدای خوب ابراهیم»، گفت: بنده نویسنده این سه کتاب هستم، در کتاب خدای خوب ابراهیم، به ۱۳۰ - ۱۴۰ آیه قرآن مجید اشاره‌ شده است و خواننده این کتاب با این آیات نورانی آشنا می‌شود.
  
وی ادامه داد: این سه کتاب، مختص به گروه سنی و یا قشر خاصی از جامعه نیست و همه سنین و اقشار جامعه می‌توانند از محتوای این کتاب استفاده کنند و حتی برای کودکان هم مناسب است.


 این خواهر شهید تأکید کرد: هنوز که هنوز است ابراهیم را در کانال کمیل می‌بینم، هر سال که به راهیان نور سفر می‌کنم و در مناطق نورانی دفاع مقدس و به ویژه کانال کمیل قرار می‌گیرم، ابراهیم را می‌بینم، صحنه‌هایی که مجروحین را بغل می‌کرد و یا شهدا را در کنار کانال قرار می‌داد در جلوی چشمانم به تصویر کشیده می‌شود.
 
 
وی افزود: وقتی در کنار کانال کمیل قرار می‌گیرم، ساعت‌ها با ابراهیم، صحبت می‌کنم، ابراهیم را می‌بینم و با روح، جسم و وجودم درک می‌کنم و این لحظات خیلی سنگین است، ولی باز هم دوست دارم.
 
خواهر شهید ابراهیم هادی با بیان اینکه شهدا به ویژه شهدای کانال کمیل، شعار «اقدام و عمل» را عملی کردند، تصریح کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در کشوری اَمن زندگی کنیم.
  
وی خاطرنشان کرد: باید در جبهه مقابله با جنگ نرم، زنجیروار کنار هم باشیم تا از این میدان مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.