سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
س, 1401/09/08 - 16:48
استاندار مازندران:

شهدا کاری کردند که دشمن جرئت نگاه چپ به کشورمان را ندارد

سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند.

به گزارش کوله بار، نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان مازندران با حضور سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، سردار ابوالقاسم شریفی رئیس اداره امور ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار عبدالله ریاحی مشاور استاندار مازندران، مهدی سعیدی مدیر شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری و دستگاه‌های اجرایی ادارات، فرمانداری‌ها، شهردار‌ی‌ها و دستگاه‌های اجرایی در استانداری استان مازندران برگزار شد.

استاندار مازندران در این نشست با بیان اینکه در هر جبهه‌ای که طی ۴۳ سال اخیر نظام به نیرو‌های ارزشمند خود نیاز داشت پرچم جمهوری اسلامی توسط ایثارگران به اهتزار درآمد، اظهار کرد: ایثارگران برای حفظ امنیت کشور با کمترین ادعا، توقع و با بیشترین خدمت در میدان‌های دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

سیدمحمود حسینی‌پور اضافه کرد: ایثارگران شناسنامه انقلاب اسلامی هستند و باید این جریان عظیم معنوی را بزرگ بشماریم و تلاش کنیم تفکر و ارزش‌های والای جامعه ایثارگری در جامعه بین نسل جوان ترویج شود.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان مازندران با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند، تبیین کرد: پیچ آخر ما عبور از موانع و محاصره اقتصادی است که طی سال‌ها برای ما ایجاد شده، امیدوارم با محور و هدایت امام خامنه‌ای جریان فکری و انقلابی ایثارگران جبهه اقتصادی کشور را همچون دفاع مقدس پیش ببرند.

در پایان این نشست با حضور رئیس اداره امور ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح و استاندار مازندران از خادم‌الشهدا مهدی سعیدی مدیر شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به خانواده شاهد و ایثارگران تجلیل شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.