سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
ش, 1398/09/09 - 14:45

شکوفه‌های شجره طیبه بسیج، امروز در منطقه مشاهده می‌شود

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امام(ره) فرمودند بسیج شجره طیبه است و امروز حزب الله لبنان، لشکر مردمی فاطمیون، زینبیون، نجبا، حشدالشعبی، بدر، نیروهای وطنی سوریه ثمره شجره طیبه بسیج است.

به گزارش کوله بار، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در همایش بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در مجموعه باغ ملی شهرقدس اظهار داشت: امام(ره) فرمودند بسیج شجره طیبه است و شکوفه‌های این شجره را امروز در لبنان می‌بینیم و لشگر بزرگ مردمی فاطمیون، زینبیون، نجباء، حشدالشعبی، بدر، نیروهای وطنی سوریه ثمره شجره طیبه بسیج است.

وی افزود: بسیجی که امام خمینی(ره) تاسیس کردند، نماد اتحاد و اقتدار ملی و بدنه فعال نظام است و مردمی بوده و مردمی خواهد ماند و نقش بسیج در تمام عرصه‌ها گسترده است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج بیان داشت: بسیج همانند انقلاب پدیده‌ای بی سابقه است و بسیج این ظرفیت را دارد که در عرصه‌های مختلف علمی، سازندگی، فرهنگی و اجتماعی در زمان حرکت کند.

سردار سلیمانی گفت: بسیج ثمره تفکر عاشورایی و حسینی است و اگر بسیج نبود، مسیر دفاع مقدس ما مشخص نبود و بسیج در خلق و تعالی دفاع مقدس تاثیرگذار بود و دفاع مقدس تجلی گاه حقانیت انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد: سالیانه تعداد زیادی از مردم در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند و مسیر انتقال تفکر بسیج و یادگار دفاع مقدس نیز از طریق راهیان نور بوده و نقطه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.