سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
د, 1398/06/25 - 13:57
عباس پور:

طرح راهیان بصیرت در مازندران اجرا می‌شود

مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران با تاکید بر بازشناسی قیام مردم استان در جنگل‌های استان گفت: در این راستا طرح راهیان بصیرت در مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش کوله بار، سرگرد پاسدار محمد عباس‌پور امروز در جلسه‌ای با موضوع تور گردشگری جنگل تحت عنوان راهیان بصیرت اظهار داشت: حادثه ششم بهمن آمل از حوادث مهم  تاریخ کشور بوده که حضرت امام راحل در وصیت‌نامه خود به آن اشاره کردند اما در این چهار دهه به دلیل غفلت مسئولان نتوانستیم به خوبی این جریان و حادثه مهم را برای مردم تبیین کنیم.

وی افزود: طرح راهیان بصیرت با رویکرد بازشناساندن جریان ضد انقلاب در دهه 60، با حضور اقشار مختلف مردم برای نخستین بار در استان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

عباس‌پور با بیان اینکه جنگل‌های شمال به عنوان یکی از جبهه‌های داخلی دشمنان بود که از آن به عنوان جبهه سوم یاد می‌کردند تصریح کرد: در دهه 60 منافقان برای رسیدن به اهداف خود اقدامات و عملیات‌هایی در نبرد جنگل علیه مردم و انقلاب داشتند که باید به درستی برای مردم بازگو شود.

وی گفت: این اردو تحت عنوان جبهه سوم، مکمل و در امتداد راهیان جنوب و غرب است و راویان با رویکرد گردشگری تعالی بخش، اهداف واقعی جریان نفاق را برای مخاطبان خود تبیین  و تشریح می‌کنند.

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران گفت: افتتاح این طرح هفته گذشته با حضور کارآموزان دوره روایتگری دفاع مقدس در روستای ولیلا و لاجیم سوادکوه که در آن ایام از پایگاه‌های مهم منافقان بود اجرا شد و در این هفته با حضور راویان خواهر و تا پایان هفته دفاع مقدس اردوی یک روزه طرح راهیان بصیرت برای تمام اقشار مردم در مناطق  عملیاتی و جنگلی سوادکوه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، تبیین حوادث تاریخی به صورت روایت‌گری، بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی از دیگر برنامه‌های این اردو می باشد تا مخاطبان شاهد محتوای باکیفیت و اثربخش در این اردو باشند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.