سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
چ, 1400/08/05 - 21:51
جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا:

فداکاری و ایثار اصول اصلی ایجاد امنیت است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امنیت با ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری همه افرادی که در این مسیر قرار گرفته‌اند به وجود می‌آید.

به گزارش کوله بار،سرتیپ پاسدار محمد شرفی ظهر امروز (۴ آبان‌ماه) در یادواره ۱۲۷ شهید انتظامی استان زنجان که در سالن بقیه‌الله‌الاعظم ناجا زنجان برگزار شد، اظهار کرد: اگر مردم در کشور روحیه ایثارگری و دشمن‌ستیزی نداشته باشند علی‌رغم بهره‌مندی از تکنولوژی و فناوری‌های نوین شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در میان مردم و جامعه، افزود: طبق نظر صاحب‌نظران فکری و سیاسی، امنیت یکی از اصول اساسی زندگی، زمینه‌ای برای رشد و تکامل انسان‌ها و وسیله‌ای مهم برای بهره‌مندی از مزایای حیات بشری است.

این مسئول با بیان اینکه امنیت نیاز اولیه و اساسی هر کشور و بشری بوده و با وجود آن همه چیز خوب است، تصریح کرد: امنیت با ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری همه افرادی که در این مسیر قرار گرفته‌اند به وجود می‌آید.
جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با بیان اینکه شهدا به عنوان اسطوره‌های صبر و مقاومت، پایمردی و پایداری هستند، گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم زیرا آنان با نثار خون و جان خود درخت امنیت را روز به روز تنومندتر می‌کنند؛ بنابراین هرگز نباید یاد و نام آنان فراموش شود.

سردار سرتیپ شرفی با اشاره به کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار کرد: شهدا بر سر جان خود با خدا معامله کردند و با از جان گذشتن و رفتن خود به جبهه‌های حق علیه باطل، اجازه ندادند خاک و ناموس ما به دست دشمن بیافتد.

وی با اشاره به اینکه امروز خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند و همانند ستاره‌ها، مسیر درست را نشان می‌دهند، افزود: تک‌تک آحاد جامعه به شهدا و خانواده آنان بدهکار هستند؛ بنابراین به عنوان یک وظیفه باید تکلیف خود به آنان را ادا کنیم.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان نظام باید شرایطی را فراهم کنند تا شهدا و خانواده‌های آنان بیش از پیش در قله عزت، حرمت و احترام قرار گیرند، خاطرنشان کرد: امروز باید پاسخگوی خانواده شهدا به ویژه فرزندان شهدا باشیم و راه درست را انتخاب کرده و خیانت نکنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه این مراسم با بیان اینکه شهدا جان خود را با خداوند معامله کردند و یاد و نامشان در تاریخ ثبت و ضبط شده است، اظهار کرد: همه افراد مدیون خون پاک شهدا هستند و هنر در تحلیل و یادآوری شهدا، شهید زیستن است تا هر لحظه، بارقه امیدمان و جرعه برطرف‌کننده آرزوهای‌مان، شهادت باشد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: باید شکرگذار و نوکر واقعی خانواده و بستگان شهدا باشیم زیرا در راستای ایجاد آرامش، آسایش و تامین امنیت ملت ایران شهیدان جان گران‌بهای خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه استان زنجان ۱۲۷ شهید نیروی انتظامی دارد، خاطرنشان کرد: در این محفل  میزبان ۱۲۷ بزرگ‌مردی هستیم که ما هست و نیست خود را مدیون آنان هستیم و شهید و شهادت موضوعی نیست که بتوان با یادواره و کنگره، دین خود را ادا کنیم.

امام جمعه موقت زنجان نیز در ادامه این مراسم، مقام شهید و شهادت، مقامی رفیع و بلند است که زبان‌ها و بیان در رابطه با این جایگاه بسیار ارزشمند، قاصر است، اظهار کرد: قیمت شهادت فقط بهشت بوده و افرادی که با جان و مال خود در راه خداوند قادر و توانا جهاد کرده‌اند و به فیض شهادت نایل می‌شوند، نتیجه‌ای جز بهشت نمی‌تواند داشته باشد.
حجت الاسلام سید یعقوب موسوی با بیان اینکه شهادت مقام بس بزرگ و رسیدن به اوج کمال بوده که هیچکس جز پروردگار نمی‌توان حق آن را ادا کند، افزود: شهدا از نفس و هستی خود را برای رسیدن به فیض شهادت گذشته و با خدا معامله کردند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ۱۲۷ شهید نیروی انتظامی استان زنجان، شهید راه امنیت و سعادت هستند که هیچکس نمی‌تواند این مقام رفیع و بلند را به مقام زبان و بیان بیاورد.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.