سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
س, 1401/12/23 - 14:39

فعالیت ۶۷۰۰ مبلغ در اردو‌ها و کاروان‌های راهیان نور

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج از به‌کارگیری ۶۷۰۰ مبلغ در اردو‌ها و کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

به گزارش کوله بار، سردار مجید سوری با اشاره به فعالیت ۶ هزار و ۷۰۰ نفر مبلغ از سوی بسیج طلاب در اردو‌ها و کاروان‌های راهیان نور گفت: ۱۵ هزار نفر از راویان هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان جنگ و رزمندگان در راستای روایتگری و تبیین حقایق دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

وی خاطر نشان کرد: امسال بیش از ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف و حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر روز را به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و جنوب اعزام انجام شد.

سردار سوری، ادامه داد: آماده‌سازی یادمان‌ها، اردوگاه‌ها و زائرسرا‌ها در خوزستان و استان‌هایی که میزبان زائران در غرب و شمال غرب بودند، ایجاد پست‌های امدادی و هماهنگی با مراکز بهداشتی و درمانی از سوی کمیته بهداشت، تهیه پیوست‌هایی از مشکلات و برطرف کردن آنها، راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور خانوادگی و خودرو‌های شخصی به شکلی که اعزام کاروان‌های راهیان نور خانوادگی هر شهرستان یک کاروان داشته باشد، انجام گرفته است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج، یاد آور شد: ایجاد نمایش رزمی فرهنگی تبلیغی در اردوگاه‌های راهیان نور، ایجاد نمایشگاه دستاورد‌های هوا و فضا در یادمان بیت‌المقدس، همچنین جذب و سازماندهی ۱۱۰ هزار نفر خادم‌الشهدا جهت ارائه خدمت به زائرین که تاکنون بیش ۹ هزار نفر در یادمان‌ها و اردو‌ها به‌کارگیری داشته‌ایم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.