سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
س, 1398/02/31 - 12:48
مسئول اردویی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفتگو کوله بار:

قریب به 30 هزار زائر راهیان نور در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز، حضور داشتند

عزیزی گفت: برنامه‌های سالروز گرامیداشت عملیات بازی دراز طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت، با حضور 29 هزار و 616  زائر راهیان نور برگزار شد.

یونس عزیزی مسئول اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در گفتگو با کوله بار با اشاره به استقبال گسترده زائران راهیان نور در حضور در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز و افتتاح راهیان نور غرب و شمال غرب کشور اظهار داشت:  برنامه‌های سالروز گرامیداشت عملیات بازی دراز طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت، با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و دیگر هموطنان برگزار شد که امسال بحمدالله 29 هزار و 616  زائر راهیان نور در این مراسم حضور داشتند.

وی ادامه داد: 2هزار و 443 دانش آموز کرمانشاهی و باراولی، در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز حضور داشتند.

عزیزی تاکید کرد: مراسم یادواره شهدای بازی دراز نیز در جوار بقعه احمدبن اسحق شهرستان سرپلذهاب به مناسبت سالروز این عملیات، غروب روز ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته شاهد صعود بیش از ۲۹ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات بودیم، افزود: حدود ۱۰ هزار نفر از این افراد از دیگر استان‌ها آمده بودند.

عزیزی با بیان اینکه برنامه‌های سالروز عملیات بازی دراز با افتتاحیه سال راهیان نور کشور همزمان شد، گفت: صعود به ارتفاعات بازی دراز آغاز سال راهیان نور در کشور محسوب می‌شود.

عملیات بازی‌دراز اردیبهشت ۱۳۶۰ با همکاری مشترک ارتش و سپاه و با هدف بازپس گیری ارتفاعات بازی دراز از رژیم بعث صدام طراحی و اجرا شد. در جریان این عملیات مهم "علی اکبر شیرودی" خلبان برجسته و "حسین ادبیان" فرمانده شجاع گردان تکاور مالک اشتر به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.