سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
پ, 1401/11/27 - 15:48
در دوره توجیهی و آموزشی مبلغین راهیان نور تبیین شد؛

لزوم اعزام مبلغین راهیان نور به صورت تخصصی

مدیر تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ گفت: تمام مبلغین هجرت و امین می‌توانند همراه کاروان‌های راهیان نور به مناطق اعزام شوند و امسال بر این مقرر شده که طبق نیاز مخاطب و به صورت تخصصی اعزام صورت گیرد.

به گزارش کوله بار، مدیریت تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه دوره توجیهی و آموزشی راهیان نور را در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار کرد.

در این دوره که با حضور طلاب و روحانیون برگزار شد حجت‌الاسلام طاهری مدیرتبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان مدیر موسسه سیره شهدا و حجت‌الاسلام حیدر پاشاپور استاد حوزه و دانشگاه به ارائه بحث پرداختند.

حجت‌الاسلام طاهری به موضوع نقشه عملیاتی راهیان نور شبکه مبلغین پرداخت و گفت: در زندگی گاهی خدای متعال فرصت‌ها و امتیازاتی را به انسان می‌دهد که بسیار ارزشمند است یکی از این امتیازات و فرصت‌ها فرصت درک انقلاب اسلامی و وجود پربرکت مقام معظم رهبری و فرصت دفاع مقدس است و اکنون نیز این امتیاز و توفیق نصیب ما شده که با سفر به راهیان نور جا پای شهدا بگذاریم و از فیض این مناطق بهره ببریم که یک فرصت طلایی است.

مدیر تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم اضافه کرد: سال‌های گذشته شبکه اعزام مبلغین راهیان نور بر عهده اداره طلاب و دانش آموختگان حوزه بود که از سال گذشته شبکه اعزام مبلغین به جای خودش برگشت و حکم شبکه اعزام مبلغین راهیان نور به معاونت تبلیغ اختصاص یابد.

وی ادامه‌داد: تمام مبلغان هجرت و امین که نزدیک به ۳۰ هزار نفر هستند می‌توانند همراه کاروان‌های اعزامی به راهیان نور اعزام شوند.

حجت‌الاسلام طاهری خاطر نشان کرد: طی جلساتی که برگزار شد بر این مقرر شد که مبلغین اعزامی به راهیان نور طبق نیاز مخاطبین انتخاب و اعزام شوند و به طور تخصصی انتخاب شوند به طور مثال؛ برای دانش آموزان مبلغ متخصص دانش آموزی و برای دانشجویان مبلغ متخصص دانشجویی، یکی از موارد مورد نیاز مبلغین آموزش هایی است که مبلغین لازم است داشته باشند و افرادی که تخصص دارند نیز با شرکت در جلسات توجیهی با وظایف خود آشنا می‌شوند.

وی با بیان اهمیت این سفر و فرصت به وجود آمده بیان کرد: این فرصت‌ها فرصت های طلایی و فوق العاده ای است و می‌تواند بیشترین و بهترین تاثیر را بر مخاطب داشته باشد و لازم است از این بستر و زمان استفاده و بهره کافی را برد و روش مند و هدف مند باشد و جا دارد مبلغین با استفاده از روش های مختلف و چند رسانه ای در این سفر بهره برند.

در بخش دیگر حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان مدیر موسسه سیره شهدا با موضوع زندگی به سبک شهدا و راه برون رفت از مشکلات خانواده بر اساس سیره شهدا به ارائه پرداخت و گفت: زندگی مجاهدانه و سیره شهدا مورد تاکید بسیار مقام معظم رهبری است و اگر ما این زندگی مجاهدانه و سیره را برای مردم تبیین کنیم بسیاری از مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه با بیان چند محور ارکان زندگی مجاهدانه را تبیین کرد و عنوان کرد: زندگی مجاهدانه با پیاده سازی و بهره مندی از چند رکن است که می‌توان به زندگی بر مبنای خدا محوری و خدا باورانه، زندگی با اخلاص و مخلصانه، معادباوری اشاره کرد.

در ادامه این دوره توجیهی حجت الاسلام پاشاپور استاد حوزه و دانشگاه با موضوع شیوه های جذاب سازی روایتگری اتوبوسی به ارائه بحث پرداخت.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.