سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
چ, 1398/06/27 - 16:16
پیکر شهید روستای استیلی شهرستان سراب به وطن بازگشت

مادری پس از ۳۵ سال، شهید ۲۰ ساله‌اش را در آغوش گرفت

مادر شهید حسین علی قلی‌نژاد با در آغوش گرفتن استخوان‌های کفن پیچ شده فرزندش، بعد از گذشت ۳۵ سال از شهادت با او دیدار کرد.

به گزارش کوله بار، مراسم دیدار و وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس، حسین علی قلی‌نژاد روز گذشته، سه شنبه 26 شهریور ماه 98 با حضور اعضای خانواده و بستگان شهید در حسینیه معراج شهدای مرکز برگزار شد. مادر این شهید 20 ساله با در آغوش گرفتن استخوان‌های کفن پیچ شده فرزندش، بعد از گذشت 35 سال از شهادتش با او دیدار کرد. مادر شهید علی قلی نژاد با در آغوش گرفتن فرزندش به زبان آذری با او سخن گفت و با همراهی جمعیت حاضر برایش لالایی خواند.

شهید «حسین علی‌قلی‌نژاد» فرزند بایرام‌علی متولد اول مرداد ماه سال 1343 در شهر تهران است اما اصالتا اهل رستای استیلی شهرستان سراب است؛ او در سال 1363 در منطقه شرق دجله به فیض عظیم شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در منطقه ماند و پس از 35 سال توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. مادر این شهید 20 ساله که دو روز گذشته خبر کشف و شناسایی پیکر فرزندش را شنید، سرانجام پس از 35 سال فراق فرزند، با او در معراج شهدای تهران دیدار کرد.

مراسم تشییع این شهید دفاع مقدس در روز جمعه 29 شهریور 98 ، ساعت 9 صبح از مقابل مسجد سادات واقع در جوادیه ابتدای خیابان 20 متری آغاز می‌شود. پیکر شهید حسین علی‌قلی‌نژاددر قطعه 27 گلزار شهدای تهران به خاک سپرده خواهد شد.

پیش از این نیز مراسم وداع با پیکر یک شهید تازه تفحص شده دیگر تهرانی در معراج شهدا برگزار شد. وداع با پیکر شهید محسین ساری صبح 26 شهریور ماه با حضور خانواده‌اش برگزار شد. این شهید نیز در سال 1363 در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به فیض شهادت نائل آمده است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.