سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
س, 1398/06/26 - 13:49

مرحله دوم اعزام کاروان دانش‌آموزی راهیان‌نور کردستان آغاز می‌شود

در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان مطرح شد که مرحله دوم اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی پس از شروع سال‌تحصیلی جدید آغاز می‌شود.

به گزارش کوله بار، در آستانه سال‌تحصیلی جدید، عصر امروز سومین نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کردستان در این شهر برگزار شد.

در این نشست پیرامون برگزاری اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی و فرهنگیان، برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اجرای طرح شهید بهنام محمدی، کنگره ملی 92 هزار بسیجی شهید، همایش دوسالانه تجلیل از کمیته‌های بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و طرح اعتلای شبکه معلم آینده‌ساز بحث، تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این نشست با تسلیت ایام ماه محرم و تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس؛ از مسئولان آموزش و پرورش بابت اجرای برنامه‌های حوزه دانش‌آموزی و فرهنگیان قدردانی کرد.

سرهنگ جمشید آزادی‌پور، با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی دقیق به‌منظور اجرای کیفی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و آغاز مرحله دوم اردوها بعد از آغاز سال‌تحصیلی جدید؛ خواستار تشکیل کمیته‌های مربوطه و پیش‌بینی الزامات لازم با هماهنگی و همکاری سپاه و آموزش و پرورش کردستان شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان نیز در این نشست گزارشی از عملکرد و شیوه اجرای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و طرح هجرت سه در استان ارائه داد و اظهار کرد: در طول تابستان امسال، سه هزار و 600 دانش‌آموز در برنامه فصل رویش شرکت و سه هزار و 200 دانش‌آموز نیز در قالب اردوی راهیان نور شمال غرب کشور از یادمان‌های دفاع مقدس شهرستان‌های بانه و مریوان بازدید کردند.

اصغر عبدی‌فر از اختصاص 5200 نفر روز برای اجرای طرح هجرت سه دانش‌آموزی و تحقق کامل اهداف آن خبر داد و افزود: این برنامه فرهنگی از یکم مرداد آغاز و تا 20 شهریورماه جاری ادامه داشت.

وی به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و با ارائه گزارشی از طرح ولایت، اجرای این برنامه را از لحاظ کیفی و کمی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: 315 دانش‌آموز دختر و پسر بسیجی کردستانی در این برنامه شرکت کردند.

مومنی، مسئول بسیج فرهنگیان استان کردستان نیز در این نشست به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و در ادامه نحوه اجرای طرح اعتلا و شبکه معلم آینده‌ساز را تبیین کرد و ایجاد شبکه فرهنگیان مومن، انقلابی، توانمند و پای کار در عرصه‌های مختلف را از مهم‌ترین اهداف طرح اعتلا برشمرد.

وی با بیان اینکه این طرح توسط سازمان بسیج فرهنگیان در دو بخش ستادی و صفی در مدارس اجرا و دارای یک گام مقدماتی و پنج گام اجرایی است، گفت: اصول حاکم بر این طرح اعتلای بسیج فرهنگیان، تربیت‌محوری، علم‌محوری و روحیه و عمل جهادی و انقلابی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیز در پایان از تدوین و ارسال دستورالعمل استانی هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا ستادی در سطح شهرستان‌ها و مناطق تشکیل شده است.

حجت‌الله نریمانی افزود: نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت همزمان با نخستین روز از آغاز سال‌تحصیلی در تمام مدارس، برگزاری گفتمان‌های دانش‌آموزی و تربیت سیاسی، یادواره شهدای دانش‌آموزی، صدور بیانیه توسط تشکل‌های دانش‌آموزی، تعبیه سنگر نمادین در واحدهای اداری و آموزشی، گلباران مزار مطهر شهدای گرانقدر توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان، ایستگاه صلواتی و برگزاری ویژه برنامه‌ها در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کردستان است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.