سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
پ, 1398/04/27 - 12:13
رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیرخم:

مردم نقش اساسی در برگزاری نمایش بازسازی واقعه غدیرخم دارند

سلیمانی گفت: همه ساله در جهت افزایش کمی و کیفی برنامه نمایشی غدیر خم تلاش شده است و یقینا اگر حضور گروه های مردمی در اجرای این برنامه نمایشی نباشد، امکان برگزاری آن وجود ندارد.

به گزارش کوله بار، یعقوب سلیمانی رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیرخم در همایش همایش بازسازی واقعه غدیرخم که صبح امروز در دهکده مقاومت شهر اراک در حال برگزاری است، گفت: امسال دهمین سالی است که واقعه غدیرخم به صورت میدانی در شهرهای کشور برگزار می شود و دو سال هم به جهات مختلف، توفیق نداشتیم که این کارگاه آموزشی را برگزار کنیم و امسال سپاه روح الله (ره) استان مرکزی میزبانی این همایش را برعهده گرفت.

وی ادامه داد: قریب به 124 شهر از کشور به همراه کارگردان ها و هنرورانی که در اجرای این مراسم زحمت می کشند، در این همایش حضور دارند که از آنها تشکر می کنم و انشالله که بتوانیم امسال هم این برنامه نمایشی را به بهترین شکل ممکن در روز عیدغدیرخم در کشور اجرا نماییم.

سلیمانی با اشاره به اینکه سال 89 این برنامه نمایشی برای نخستین بار در استان قم برگزار شد، تاکید کرد: سال 89 عید غدیرخم با روز بسیج تقارن پیدا کرده بود و بهترین بهانه بود که بسیج در بازسازی واقعه غدیرخم به صورت میدانی پای کار بیاید و آن را به نمایش دربیاورد چرا که خادمین و دوستداران شهدا تجربه کافی در اجرای برنامه نمایشی دفاع مقدس دارند، از همان تجربه در اجرای برنامه نمایشی غدیرخم استفاده نمودند و این برنامه با کیفیت خوب در قم با حضور باشکوه مردم برگزار گردید.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیرخم گفت: همه ساله در جهت افزایش کمی و کیفی برنامه نمایشی غدیر خم تلاش شده است و یقینا اگر حضور گروه های مردمی در اجرای این برنامه نمایشی نباشد، امکان برگزاری آن وجود ندارد و مردم نقش اساسی در برگزاری نمایش بازسازی واقعه غدیرخم دارند.

وی افزود: در حال حاضر هماهنگی، هم افزایی و همبستگی بین هموطنان شیعه و اهل تسنن در کشورمان برای برگزاری نمایش بازسازی واقعه غدیرخم وجود دارد و امسال هم همانند سال های گذشته، در برخی از شهرهای کشورمان شاهد بازسازی نمایش غدیرخم توسط اهل تسنن هستیم.

سلیمانی گفت: همه ساله ستادبازسازی واقعه غدیرخم با مراجع تقلید قم دیدارهایی انجام می دهند تا از بیانات و تدابیر این مراجع نیز در هر چه باشکوه برگزار شدن این برنامه نمایشی استفاده شود.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیرخم با اشاره به اینکه بازسازی واقعه غدیرخم در خارج از مرزهای کشورمان هم برگزار شده است، افزود: سال 95 برنامه نمایشی غدیرخم در عراق و سوریه برگزار شد و امیدوارم با نگاه جدی که به این نمایش وجود دارد، شاهد افزایش کشورهای برگزار کننده آن باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.