سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
ی, 1401/03/22 - 19:33

مهاباد؛ میزبان کاروانهای راهیان نور

شهرستان مهاباد امسال میزبان کاروانهای راهیان نور است.

به گزارش کوله بار، معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد در جلسه پشتیبانی کاروان راهیان نور شمالغرب گفت: این شهرستان امسال میزبان پنج هزار زائر کاروانهای راهیان نور شمالغرب کشور خواهد بود.

سرهنگ منوچهر مودبی، با اشاره به بهبود وضعیت کرونا و پذیرش مسافران راهیان نور افزود: کاروانهای اعزامی از استانهای شمالغرب کشور از یادمان شهید خلبان حیدری، شهید امینی و محل کار شهید کاوه دیدن خواهند کرد.

سرهنگ مودبی، با بیان اینکه نخستین کاروان راهیان نور آذربایجانغربی با حضور ۲۰۴ نفر ۲۲ خرداد ماه جاری وارد مهاباد خواهد شد، گفت: همچنین دو هزار نفر نیز از شهرستان مهاباد به مناطق عملیاتی شهرستان و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد اضافه کرد: برنامه‌ ریزیهای لازم از جمله پذیرایی، اسکان، امنیت، حمل و نقل و سایر خدمات رفاهی برای استقبال از این زائران پیش ‌بینی شده است.

سرهنگ مودبی گفت: از آنجا که رزمندگان اسلام و شهدا در دوران سخت جنگ تحمیلی همچنان روحیه امید را در دل ملت ایران حفظ کردند؛ ‌ از این رو بازدید از یادمانهای شهدا و بازخوانی روحیه آن روزهای این رزمندگان می‌تواند سرمشقی برای جوانان امروز باشد.

پاکزاد، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی  فرماندارشهرستان مهاباد هم در این نشست گفت: هدف ازبرگزاری این اردوها آشنایی نسلهای جوان با دوران دفاع مقدس است و همه دستگاهها وظیفه دارند امکانات خود را در اختیار ستاد کاروان راهیان نور قرار دهند.

در ادامه هر یک از نمایندگان نهادهای دولتی در مورد نحوه همکاری و مشارکت در قالب کاروان راهیان نور مطالبی بیان کردند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.