سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/01/28
ش, 1400/08/22 - 05:25
مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حامی هنرمندان عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

جعفری گفت: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سال‌های اخیر همواره حامی و پشتیبان آثار فاخر هنری با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت بوده است.

به گزارش کوله بار،علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در رابطه با پوئم سمفونی «اروند» که از آن رونمایی شد، اظهار داشت: روز چهارشنبه به همراه حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و حمید شاه آبادی معاون سیمای رسانه ملی در مراسم رونمایی از پوئم سمفونی «اروند» شرکت کردیم.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: پوئم سمفونی «اروند» که به آهنگسازی امیرحسین سمیعی و خوانندگی علیرضا علیزاده در قالب پنج قطعه و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نقش اروند در آن دوران ساخته شده است، شرایطی را به وجود آورد که به برکت نام شهدا زمینه اجرای زنده ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما بعد از مدت‌ها دوری از صحنه اجرا فراهم شود.

وی با تاکید بر همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با هنرمندانی که در عرصه موضوعات مرتبط فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: تولید این اثر فاخر نتیجه همدلی و همکاری چندین مجموعه فرهنگی و انقلابی از جمله صدا و سیما، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، سازمان هنری و سیمایی دفاع مقدس و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

جعفری در ادامه خاطرنشان کرد: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سال‌های اخیر همواره حامی و پشتیبان آثار فاخر هنری با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت بوده است و از هیچ تلاشی برای توسعه و گسترش هنر و هنرمندان فروگذار نکرده است؛ کما اینکه این مجموعه فرهنگی - ارزشی در ساخت پوئم سمفونی اروند نیز از هیچ تلاش و همکاری فروگذار نکرد.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایان یادآور شد: رونمایی از سمفونی اروند و شنیدن این اثر فاخر علاوه بر اینکه به جهت سبک خاص خود در هنر و هنرنمایی هنرمندان بسیار تحسین برانگیز بود. همچنین به دلیل نقش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهیه و تولید آن، احساس خوشایند ناشی از مشاهده و شنیدن این اثر هنری را دو چندان کرد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.