سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
چ, 1398/07/24 - 14:07
مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با کوله بار خبر داد

نقش موثر خادمین شهدا در برپایی موکب های پذیرایی از زوار حسینی در مرزهای چهارگانه مهران، شلمچه،چذابه و خسروی

حاجی رحیمی گفت: در مرزهای چهارگانه خروجی کشورمان شاهد حضور فعال خادمین شهدا برای استقبال زائران اربعین حسینی هستیم.

محمد حاجی رحیمی مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با کوله بار با اشاره به نقش آفرینی خادمین شهدا در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: استانهای سراسر کشور از خادمین شهدا در راه اندازی موکب های پذیرایی از زوار حسینی در مرزهای چهارگانه استفاده می کنند و از این زوار حسینی استقبال می نمایند.

وی ادامه داد: برخی از یادمان های دفاع مقدس در مسیر زوار حسینی قرار دارند مثل یادمان مرصاد که در این یادمان ها هم از خادمین شهدا در جهت خدمات رسانی و ایجاد موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی استفاده می شود.

حاجی رحیمی تاکید کرد: خادمین شهدا در طول سال برای زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خدمات رسانی می کنند اما در حال حاضر با توجه به سفر زائران حسینی به عتبات عالیات، در مرزهای چهارگانه کشورمان شاهد حضور فعال خادمین شهدا برای استقبال از این زوار حسینی هستیم.

مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: در پایانه مرزی مهران، مقری برای خادمین شهدا راه اندازی شده است و حدود 200 نفر از خادمان شهدا در این پایانه مرزی، به ایفای نقش برای استقبال از زائران اربعین حسینی می پردازند.

وی در پایان با اشاره به آغاز راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: بعد از پایان اربعین حسینی، اعزام دانش آموزان نخبه خواهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آغاز می شود که طی دوره سه روزه در کارگاه آموزشی، با نحوه خدمات رسانی به زائران راهیان نور آشنا می شوند و در بهمن ماه نیز شاهد اعزام دانش آموزان نخبه برادر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.