سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
د, 1401/12/29 - 13:07

نمایش سه تایپ از پهپاد‌های نیروی هوایی در نمایشگاه دزفول

سه تایپ از پهپاد‌های نیروی هوایی در حوزه شناسایی و رزمی در نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور دزفول به نمایش درآمده است.

به گزارش کوله بار، فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: این پهپاد‌ها نمونه‌هایی از پهپاد‌های در اختیار نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی هوایی هستند که قابلیت نمایش دارند.

امیر جواد ولدی افزود: پهپاد کمان ۱۲ و آرش برای نخستین بار با تدبیر فرمانده نیروی هوایی ارتش وارد نمایشگاه شد که جوانان می‌توانند این ظرفیت را ببینند و مطمئن شوند دیوار دفاعی و ستون مستحکم دفاعی ما در مقابل دشمن برقرار است و نیرو‌های مسلح با تجهیزات بومی به روز از آسمان و دریا محافظت خواهند کرد.

وی ادامه داد: البته به این بسنده نمی‌کنیم و تایپ‌های مختلفی از پهپاد‌ها داریم که به خاطر شرایط، نوع هواپیما و ماموریتی که دارند قابل نمایش نیستند و در خدمت نیروی هوایی و امنیت کشور هستند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول بیان کرد: در نمایشگاه هوای راهیان نور روزانه چهار سورتی پرواز نمایشی توسط خلبانان نیروی هوایی ارتش در راستای هنرنمایی، اقتدار دفاعی و نشر فرهنگ دفاع مقدس برای زائران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه غرفه‌هایی، چون غرفه پرواز و آمادگی رزمی، نگهداری و جهاد خودکفایی، پخش مستند‌های دفاع مقدس، فرهنگی، نقاشی کودکان و ایستگاه صلواتی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

امیر ولدی گفت: غرفه نظامی، معرفی مأموریت‌های پایگاه شکاری و توانمندی‌های قدرت دفاعی نیروی هوایی در این نمایشگاه برای علاقه‌مندان به نمایش درآمده است.

وی برپایی این نمایشگاه و دستاورد‌های نیروی هوایی ارتش را حاصل خون شهدای دفاع مقدس دانست و افزود: پایگاه چهارم شکاری دزفول در دوران دفاع مقدس ۴۱ شهید خلبان و حدود ۳۴۴ شهید غیرخلبان از جمله نیرو‌های فنی و اداری و سربازان تقدیم کرده است.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول اظهارکرد: برکت خون شهدا همیشه ساری و جاری است و نقشه راهی برای ماست؛ اکنون ما باید به عنوان سربازان انقلاب با تمام وجود از این پرچم حفاظت خواهیم کرد.

نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول روز چهارشنبه گذشته با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گشایش یافته و تا سوم فروردین ماه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۱۸ عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.