سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ی, 1397/12/12 - 12:38
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:

نیروهای مسلح مهمترین مولفه قدرت نظام در مقابل دشمنان هستند

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش گفت: نیروهای مسلح مهمترین مولفه قدرت نظام در مقابل دشمنان هستند.

به گزارش کوله بار، امیر فرهاد آریانفر در همایش روحانیون نیروهای مسلح استان کرمانشاه که امروز( نهم اسفند)  با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری این گردهمایی را تدوین، تبیین و طرح برنامه های نیروهای مسلح مرتبط با راهبردهای ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا در منشور گام دوم انقلاب عنوان کرد.

وی  ادامه داد: این نشست با  هدف  بحث و تبادل نظر در خصوص این راهبردها و چشم اندازی که باید برای عملیاتی کردن آن در حوزه مسئولیت های نیروهای مسلح صورت بگیرد، برگزار شده است.

 وی با تأکید بر نقش اثرگذار نیروهای مسلح در کشور اظهار کرد: نیروهای مسلح مهمترین مولفه قدرت نظام در پشتیبانی و مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمنان هستند.

 حجت الاسلام بیژن سلیمانی مدیر عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه غرب ارتش نیز در این همایش اظهار کرد: این همایش با هدف تبیین و تشریح منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب برای حفظ تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت معنویت در نیروهای نظامی و انتظامی، اضافه کرد: پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در سایه معنویات به دست آمده است.

وی در ادامه اتحاد و همبستگی مردم را لازمه موفقیت عنوان کرد و افزود: با اتحاد و همبستگی می توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کرده و از کیان ایران اسلامی حراست کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.