سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1398/07/30 - 12:31

هشتمین یادواره شهید حسن طهرانی‌مقدم برگزار می‌شود

دکتر محمد طهرانی مقدم مدیرعامل موسسه شهدای غدیر ولایت از برگزاری هشتمین یادواره سرلشکر شهید دکتر حسن طهرانی پدر موشکی ایران با عنوان «شهید اقتدار» نیمه دوم آبانماه در تهران خبر داد.

به گزارش کوله بار به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری یادواره و کنگره بین المللی علمی شهید اقتدار، دکتر طهرانی مقدم اعلام کرد: با توجه به اهمیت نشان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهان و نمایش پیشرفتهای صنعتی در تولید و ساخت موشک‌های دفاعی در سالهای اخیر، ضرورت است در سالگرد شهادت شهدای غدیر ولایت بویژه پدر موشکی ایران سرلشکر شهید دکتر حسن طهرانی مقدم با ویژگی‌های خاصی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نمایش واقعی اقتدار و معرفی مدیریت جهادی در زمان بحران‌های اقتصادی و تحریم برای نسل‌های امروز جامعه به شایستگی تبیین شود.


دکتر طهرانی مقدم در نشست شورای مرکزی برگزاری یادواره سرلشکر شهید دکتر حسن طهرانی مقدم با بیان خاطراتی از شهید به مدیریت شهدا در مجالس و مراسم شهدا اشاره و حضور و گام برداشتن در این مسیر را توفیق و عنایت خاصه شهدا دانستند.


طهرانی مقدم گفت: این ویژه برنامه با دو بخش یادواره سرلشکر شهید دکتر حسن طهرانی مقدم در نیمه دوم آبان ماه در تهران با حضور همرزمان شهدا غدیر ولایت و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی و مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم قدر شناس ایران اسلامی برگزار خواهد شد.


در این جلسه دکتر علی اصغر شکری به عنوان رئیس ستاد برگزاری یادواره و کنگره بین المللی علمی شهید اقتدار و اعضای کمیته های اجرایی منصوب و معرفی شدند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.