سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
د, 1400/06/29 - 19:16

هفته دفاع مقدس نقطه اوج نمایش قدردانی از حماسه‌سازان است

مدیر رادیو معارف از هفته دفاع مقدس به عنوان نقطه اوج نمایش قدردانی از حماسه‌سازان یاد کرد و از تدارک ویژه‌برنامه‌های حماسی و جذاب این در هفته یادشده خبر داد.

به گزارش کوله بار،  مسعود کاویانی  گفت: روایت ایثار و مقاومت هشت ساله ملت ایران نباید در یک هفته خلاصه شود و این هفته باید نماد و بروز آثار یک ساله رسانه ها و مجموعه های فرهنگی در موضوع دفاع مقدس باشد. بنابراین رادیو معارف با عبور از نگاه تقویمی با تدارک برنامه های متنوع در طول سال سعی کرده یاد و خاطره حماس سازان هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه دارد. 

وی ضمن یادآوری برنامه های جاری دفاع مقدس در طول سال به گوناگونی قالب ها و ساختار متنوع همچون مستند مثل خط مقدم؛ برنامه مجله ای یاد یاران، مدرسه عشق و ساخت عنوان های جذاب میان برنامه ای همچون کبوتران مهاجر و یک روایت یک حماسه در برنامه های زنده اشاره کرد.

کاویانی ادامه داد: رادیو معارف تدارک ویژه ای برای این هفته دیده است. مثلا یک گروه برنامه ساز از برنامه مهربان باشیم در دو روز اول هفته دفاع مقدس به استان حماسه و ایثار خوزستان اعزام می شود و برنامه مهربان باشیم به عنوان یکی از پرمخاطب ترین برنامه های صبحگاهی رادیو معارف به پاس قدردانی از مردم ایثارگر و مقاوم خورستان مهمان مردم خون گرم خوزستان خواهد شد.

وی به طراحی ویژه برنامه زنده جذاب با عنوان های متنوع و مهمان ویژه در ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس برنامه حماسه ماندگار که خدمات اصناف و اقشار را در دوران دفاع مقدس روایت می کند، بر روی آنتن رادیو خواهد رفت. همچنین مسابقه ای با همکاری تیپ ۸۳ امام صادق (ع) در هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است و هر روز به پنج نفر جوایزی ارزنده اعطا خواهد شد.

کاویانی بر استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای نشر فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در این زمینه مخاطبان می توانند در مسابقاتی با موضوع خاطرات و عکس نوشته های دفاع مقدس شرکت کنند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.