سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
د, 1398/05/28 - 15:02
مسئول سازمان بسیج زنان:

واقعه غدیرخم یک حرکت سرنوشت ساز بشری است/ اهمیت ابعاد بین المللی بازسازی واقعه غدیرخم

اصلانی گفت: غدیرخم فقط یک اتفاق نیست و یک حرکت سرنوشت ساز بشری است و امروزه دنیا محتاج ولی و حجت خداست که بشناسد و بتواند از او تاسی کند.

به گزارش کوله بار، مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی الیوم با اشاره به اینکه واقعه غدیرخم اهمیت زیادی در تاریخ اسلام دارد و هر گونه نمایشی که این واقعه را به تصویر بکشد، اساسی ترین کار را برای ترویج فرهنگ غدیرخم انجام داده است، گفت: اساسا به تصویر کشیدن وقایع اثرگذار و سرنوشت ساز دوره های مختلف بشری و به ویژه در تاریخ اسلام اهمیت زیادی دارد و واقعه غدیرخم که اتفاق افتاده است، یکی از وقایع سرنوشت ساز عالم است و وقتی که این واقعه را هنرمندانه به تصویر می کشیم، پیام این واقعه با جان و دل مخاطبین ارتباط برقرار می کند و آنچه از نظر تصویرسازی است در قلب و روح مخاطبین می نشیند و آنها را در عمق ماجرا فرو می برد.


وی با بیان اینکه غدیرخم فقط یک اتفاق نیست و یک حرکت سرنوشت ساز بشری است، افزود: امروزه دنیا محتاج ولی و حجت خداست که بشناسد و بتواند از او تاسی کند و باید گفت که امروزه دنیا به شدت به دنبال خلا معنویت و پیدا کردن راه سعادت است و متاسفانه انسان های زیادی هستند که ستاره های راهشان را گم کرده اند و دوست دارند که بتوانند راه فطرت را پیدا کنند و از این طریق بتواند به سمت تعالی و آرامش و زندگی واقعی بروند.


اصلانی خاطر نشان کرد: غدیرخم یک شروع زندگی واقعی انسان است و وقتی که این واقعه را به تصویر می کشیم، قطعا خیلی عمیق تر پیام های این واقعه در روح و جان انسان اثرات خودش را می گذارد و باید گفت که غدیرو بازسازی آن تکرار نیست بلکه شروع یک حیات طیبه جدید است.


مسئول سازمان بسیج زنان افزود: دست اندرکاران به خودشان ببالند که کار تکراری انجام نمی دهند و مجددا حیات در غدیرخم شکل می گیرد و توجه خداوند به انسان را یادآوری می کند و نشان می دهد که خداوند چقدر برای بندگانش اهمیت قائل است.


وی با اشاره به اینکه بازسازی واقعه غدیرخم در خارج از مرزهای کشورمان هم اثرات خوبی به جا گذاشته است، گفت: انشالله نمایش بازسای واقعه غدیرخم بتواند در همه نقاط جهان روح و جان انسانها را جلا دهد و در همه جای دنیا این واقعه تصویرسازی بشود و گام های اساسی برداشته شود تا این سرچشمه ناب به دنیا معرفی شود.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.