سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
د, 1398/03/13 - 10:04
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

وصیت شهدا ولایت مداری و خدمت رسانی به مردم است/ اندیشه ها واهداف رژیم صهیونیستی برای دور شدن مردم از اسلام است

سردار سلیمانی گفت:اندیشه ها واهداف رژیم صهیونیستی برای دور شدن مردم از دین ومعنویت و ترویج اشرافگری و مادیگرای است.

به گزارش کوله بار،سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس درمصلی شهرسان الیگودرز گفت : معامله قرن برای از بین بردن آرمانهای فلسطین و آزادیخواهان جهان است وروز قدس روز مقابله مستضعفین بر مستکبرین است .

 

وی ادامه داد: اگر روز قدس توسط امام خمینی (ره) بوجود نمی آمد امروز مشخص نیود که سرنوشت مردم فلسطین به کجا کشیده خواهد شد و رژیم صهیونیستی دشمن بشریت پس از گذشت 71سال جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین با معامله قرن بدنبال شکست آرمانهای مردم فلسطین است.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور به جنایت ها رژیم صهیونیستی اسرائیل اشاره واضافه کرد: تشکیل فلسطین جدید بیرون از سرزمین های اشغالی و ازبین آوارگان و آرمان فلسطین وبه ادعای روزنامه های رژیم صهیونیستی برای ملحق نمودن شهرکها جدید است وحتی شهرداری قدس زیر نظر صهیونیست ها اداره خواهد شد در یک کلام فلسطین تحت حاکمیت کامل اسرائیل باشد .

 

وی ادامه داد: فلسطین جدید در معامله قرن حق ارتش وسلاح را نباید داشته باشد وتنها پلیس مسلح داشته باشد و در برابر هر تهاجمی حق دفاع از خود نخواهد داشت و حماس باید تمام سلاح خود را تحویل دهد و هزینه های رژیم صهیونیستی را نیز فلسطین بپردازد .

 

سردار سلیمانی بیان کرد:ولیعهد رژیم منحوس آل سعود برای پذیرش سند معامله قرن توسط محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطین پیشنهاد 10میلیارد دلاری داده است و معامله قرن برای از بین بردن اقتدار موشکی جبهه مقاومت که رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورده است.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور افزود: رژیم صهیونیستی در کودک کشی ونسل کشی مسلمانان فلسطین هر نوع جنایت انجام داده اند و داعش زاییده و رژیم منحوس صهیونیستی برای اسلام هراسی و ترویج خشونت درجهان است وسالیانه بیش از 5هزار نفر زن به اسرائیل قاچاق می شود تا سران رژیم منحوس صهیونیستی اهدافشان را دنبال کنند و در آمد حاصل از این تجارت بیش از یک میلیارد دلار است .

 

رزمنده الیگودرزی 8 سال دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اندیشه ها واهداف رژیم صهیونیستی برای دور شدن مردم از دین ومعنویت و ترویج اشرافگری و مادیگرای است و پیروی از علما را کهنه پرستی و ارتجاع نشان دهیم وبا جدایی حکما از مردم ، شعار آزادی ، ترویج سبگ زندگی غربی وازبین بردن روحیه ایثار واز خودگذشتگی بدنبال تحقق اهداف شوم خود هستند.

 

سلیمانی یاد آورد شد: مردم با این همه نامهربانیها،بی عدالتی حاصل سوء مدیریتها کشور پشتیبان ولایت و انقلاب هستند و عشق به شهدا که ملت ایران با لبیک به رهبری در مقابل توطئه دشمنان می ایستند و وصیت شهدا ولایت مداری،همدلی ،هم افزایی وخدمت رسانی به مردم است .

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.