سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
چ, 1394/07/08 - 14:09
معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در گفتگو با کوله بار:

استان قم، میزبان برگزاری دوبرنامه بازسازی واقعه غدیر خم

معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در حاشیه بازدید از این ستاد، از برگزاری دو برنامه بازسازی واقعه غدیر خم در شب در ایام دهه ولایت خبر داد.
به گزارش خبرنگار کوله بار، ستاد بازسازی واقعه غدیر سپاه امام علی بن ابیطالب(علیه السلام) استان قم روز گذشته با حضور مسئولین کمیته های اجرایی و رده های سپاه این استان و به ریاست  بیطرفان معاون اجرایی فرماندهی سپاه  برگزار گردید. 
 
در حاشیه این مراسم، احمد بیطرفان، معاون اجرایی سپاه قم در مصاحبه با خبرنگار کوله بار از برگزاری دو برنامه بازسازی این واقعه ی عظیم در ایام دهه ولایت و امامت در تاریخ های هشتم و نهم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در اردوگاه غدیر خبرداد.
 
 وی ضمن دعوت از مسئولان و مردم عزیز استان جهت بازدید از این برنامه بیان نمود: این سپاه برای پنجمین سال متوالی است که موفق به اجرای این برنامه می شود.
 
بیطرفان خاطرنشان نمود در سال گذشته بیش از 8000 نفر ازمردم استان این برنامه را در روز عید غدیر بازدید نمودند.
 
 
وی بیان داشت: متأسفانه برای بازسازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس و استفاده از تجهیزات و ادوات محدودیت‌هایی داریم و امسال دستورالعمل‌هایی در راستای استفاده کمتر از مواد منفجره در نمایشگاه یادیاران داریم.
 
 
بیطرفان در خصوص اتمام پروژه المان شهدای گمنام در کوه خضر نیز ابراز داشت: تمامی اقدامات در زمینه انتخاب و اجرای المان شهدای گمنام کوه خضر از سوی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان پیگیری شده و سپاه در این زمینه مسئولیتی ندارد.
 
 
معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) بیان داشت: در حال حاضر برای احداث حسینیه‌ای در این مکان عملیات خاکبرداری از سوی سپاه قم انجام شده، اما به دلیل عدم تخصیص اعتبارات، احداث این پروژه متوقف است.
 
 
انتهای پیام/
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.