سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1401/03/03 - 08:27

پانزدهمین کنگره ملی تجلیل از فاتحان خرمشهر برگزار می‌شود

۵ نفر از ایثارگران مرتبط با آزادسازی خرمشهر از جمله فرزند، والدین و همسران شهدا و جانبازان و آزادگان مرتبط با این حماسه پرشکوه تجلیل می‌شود.

به گزارش کوله بار، داود نورچه‌ای ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، اعلام کرد: در چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر، پانزدهمین کنگره ملی تجلیل از فاتحان خرمشهر، سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی به‌منظور گرامیداشت این روز با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مقامات کشوری و لشگری برگزار می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، ادامه داد: این کنگره به‌صورت هم‌زمان در تمام استان‌های کشور نیز برگزار می‌شود و در هر استان حداقل از ۵ نفر از ایثارگران مرتبط با آزادسازی خرمشهر از جمله فرزند، والدین و همسران شهدا و جانبازان و آزادگان مرتبط با این حماسه پرشکوه تجلیل می‌شود. مراسم مربوط به گرامی‌داشت این روز در شهرها و روستاهای سراسر کشور نیز در قالب یادواره و همایش برگزار می‌شود.

نورچه‌ای با اشاره به سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامی‌داشت سوم خرداد گفت: نمایشگاه عکس، پوستر و تصویرسازی از امروز به مدت ۲ هفته در موزه فلسطین برپا شده و پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود. همچنین با همکاری متروی تهران نمایشگاه عکس سوم خرداد و فتح خرمشهر در ایستگاه‌های فردوسی، ارم سبز و میدان شهدا برپا می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به کنگره شهدای روحانی، توضیح داد: یادواره‌های متعددی در ارتباط با این کنگره از حدود ۲ ماه پیش برگزار شده‌اند و کنگره بزرگداشت شهدای روحانی از روز دوشنبه دوم خرداد به مدت سه روز در شهر قم آغاز شده و اختتامیه این کنگره نیز روز ۴ خرداد خواهد بود.

نورچه‌ای در پایان درباره برنامه‌های مربوط به گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: ضمن حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرقد مطهر امام (ره)، اقداماتی از جمله چاپ وصیت‌نامه، کتاب،  مجله شاهد یاران و معرفی آثار و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) در فضای مجازی از جمله فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به این مناسبت خواهد بود.
انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.