سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
ش, 1397/11/13 - 11:59
مرادی:

کیفی‌سازی، اصل مهم در تأثیرگذار بودن اردوهای راهیان‌نور است/5هزار زائر زنجانی از سرزمین های نور بازدید می کنند

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: کیفی‌سازی برنامه‌های اردوهای راهیان‌نور اصل مهم در تأثیرگذار بودن این اردوها به‌شمار می‌آید که نباید از آن غافل شد.

به گزارش کوله بار، عبدالکریم مرادی اظهار کرد: امسال همزمان با آغاز اردوهای راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور با ابلاغ دو نامه، یکی از وزارت آموزش و پرورش و دیگری از سوی ناوگان ترابری، اعزام اردوهای راهیان‌نور بخش دانش‌آموزی را لغو کرد.

وی افزود: اعزام اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی مقرر بود از اول بهمن‌ماه آغاز شود اما ابلاغ این دو نامه از دو سازمان نام‌برده موجب لغو موقت این اردو در بخش دانش‌آموزی شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

مرادی اظهار کرد: در امر کیفی‌سازی اردوهای راهیان‌نور هر ساله تلاش کردیم تا برنامه‌ها بهتر از گذشته برگزار شود، با توجه به برگزاری جلسه مشترک ستاد راهیان‌نور استان با استاندار زنجان، قول‌های مساعدی جهت رفع مشکلات اعتباری و مالی داده شد که امیداریم با حل مشکلات مالی، رشد قابل توجهی در امر کیفی‌سازی داشته باشیم. در امر کیفی‌سازی برنامه‌های فرهنگی اردوهای راهیان‌نور جنوب کشور، میزان توقف زائران در یادمان‌ها را افزایش خواهیم داد تا افراد بتوانند استفاده بهتر و بیشتری از فضای یادمان‌ها داشته باشند.

مرادی افزود: جلسه‌ای با خادمان فرهنگی استان در راستای هم‌فکری، ایده‌پردازی و کمک از هنرمندان استان در بحث فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است تا برنامه‌های راهیان‌نور با کیفیت بیشتری و با کمک از متخصصان حوزه هنر برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشارکت و حمایت استانداری زنجان، طبق پیش‌بینی‌های انجام گرفته، امسال از استان زنجان ۵۰۰۰ نفر در قالب اردوهای راهیان‌نور در بخش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات به مناطق جنوب کشور اعزام خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.