سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
ش, 1400/08/08 - 20:55
رئیس امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس:

یادمان‌های شهدا در سراسر کشور تا سال آینده تکمیل می‌شود

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس گفت: یادمان‌ها شهدا در سراسر کشور تا سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش کوله بار، سردار سید حسین ستوده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی در نقاط مختلف کشور ساخت یادمان‌ها و موزه‌های دفاع مقدس است که در استان بوشهر نیز این موضوع مطالبه شده است.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های مهم ما در سال جاری ساخت یادمان‌های دفاع مقدس، ساخت موزه‌های دفاع مقدس و همچنین توسعه و تقویت یادمان‌ها و موزه‌های دفاع مقدس در استان‌های مختلف است.

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: استان بوشهر از استان‌هایی است که در خصوص موزه دفاع مقدس با عقب افتادگی روبرو است.

وی ادامه داد: در این راستا زمین مورد نیاز تأمین شده و موزه دفاع مقدس استان بوشهر در مرحله طراحی است که تلاش شده این طراحی متناسب با بافت این استان باشد.

سردار ستوده با بیان اینکه مبلغ لازم برای ساخت موزه دفاع مقدس استان بوشهر مصوب شده است افزود: استانداری بوشهر و نیروی دریایی سپاه در ساخت موزه همکاری خواهند کرد.

بهبود محتوایی موزه‌های دفاع مقدس
وی با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۸۹۸ شهید گمنام در سطح کشور داریم که در دو هزار و ۱۷۵ نقطه دفن شده اضافه کرد: ساخت و تکمیل یادمان این شهدا یکی از برنامه‌ها است.

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس تاکید کرد: استان بوشهر از استان‌هایی است که یادمان‌های شهدای استان به خوبی ساخته شده و شاهد استقبال خوبی در این زمینه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال آینده کل یادمان‌های کشور ساخته می‌شود به غیر از یادمان‌های شهدایی که باید جدیداً بسازیم.

سردار ستوده افزود: امسال ساخت یادمان‌های دفاع مقدس و هم ساخت موزه‌های دفاع مقدس را درد دستور کار داریم و در بحث محتوایی موزه‌هایی که در سال‌های قبل احداث شده نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس گفت: در برخی از استان‌ها که فاز اول موزه‌ها به بهره‌برداری رسیده است در بحث فاز بعدی مشغول به فعالیت هستیم و سپس وارد بحث محتوایی خواهیم شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.