سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
ش, 1398/03/18 - 19:09

۱۰ هزار دانش‌آموز اردبیلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از اعزام ۱۰ هزار نفر دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور در سال گذشته خبر داد.

به گزارش کوله بار، غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دانش آموزان اردبیلی در پرسش مهر ریاست جمهوری از میان دانش‌آموزان سراسر کشور رتبه ۷ کشوری را کسب کردند و ۱۲ نفر از برگزیدگان کشوری از نواحی اردبیل یک، نمین، هیر و جعفرآباد مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در حوزه ترمیم نیروی انسانی اساس حرکت بخشنامه ترمیم نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: توانمندسازی در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی مورد تاکید است و نواحی مختلف آموزش و پرورش نسبت به توانمندسازی اقدام می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور که فرصتی مناسب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است در استان اردبیل با همکاری بسیج دانش آموزی و سپاه استان اردبیل با شکوه خاصی برگزار شد و ۱۰ هزار نفر دانش آموز از نواحی مختلف استان به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب در سال ۹۷ اعزام شده است.

خلیلی موسوی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مقررات و آئین نامه اردو‌های دانش‌آموزی در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان بیان کرد: اردو‌های مختلف کشوری و استانی از جمله اردوی بنیاد علوی، زیارت اولی‌ها و اردوی مناطق مرزی در تابستان سالجاری با شرکت دانش‌آموزان استان در راستای غنی سازی اوقات و فراغت دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان اردبیل ۱۱۰ هزار نفر دانش آموز در مرحله آموزشگاهی و یک هزار و ۷۰۰ نفر دانش آموزان پسر و دختر از مناطق ۱۹ گانه استان اردبیل در مرحله استانی برگزار شد و ۸۶ نفر از برگزیدگان استانی به مرحله کشور راه یافتند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.