سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
س, 1400/08/18 - 20:11

۱۳ یادمان شهدای سمنان در دست ساخت است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه این استان میزبان ۱۵۷ شهید گمنام است، گفت: ۳۱ یادمان شهدا تاکنون تکمیل و ۱۳ یادمان نیز در دست ساخت است.

به گزارش کوله بار، محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در نشست هیئت مدیره مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با بیان اینکه استان میزبان ۱۵۷ شهید گمنام دفاع مقدس است، گفت: این شهدا در ۵۱ یادمان خاکسپاری شده‌اند.

وی  ادامه داد: ۳۱ یادمان شهدا در سطح استان به همت مسئولان و متولیان تکمیل شده که در این راستا ۱۳ یادمان در سطح استان در حال ساخت قرار داشته و هفت یادمان نیز نیاز به مساعدت و همکاری مدیریت برنامه‌ریزی استان دارد تا شاهد اتمام و تکمیل تمام یادمان‌های شهدای استان سمنان تا پایان سال جاری باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان نیازمند مساعدت مسئولان برای اتمام عملیاتی عمرانی است، متذکر شد: این مجموعه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سلامی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان با جدیت تعهدات خود را برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اجرا کنند، گفت: این مرکز مکانی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان و از مصوبات سفر سال ۸۵ رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان است.

وی با بیان اینکه ساماندهی بلوار دفاع مقدس و تهیه و نصب مبلمان شهری داخل مرکز فرهنگی از جمله دیگر مسائلی است که باید پیگیری شود اظهار کرد: همچنین کارهای عمرانی احداث سنگر جهاد در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان رو به پایان بوده و امیدواریم به زودی شاهد موزه‌آرایی و بهره‌برداری از آن باشیم.

علیرضا شریفی‌نژاد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز با تأکید بر اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بهترین ظرفیت برای انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس است، یادآور شد: همه دستگاه‌های مربوطه موظف هستند وظایف و تعهدات خود را نسبت به این مرکز انجام دهند.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.