سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ش, 1398/03/18 - 19:07

۲۶ هزار دانش آموز و فرهنگی کردستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید کردستان گفت: بیش از ۲۶ هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان این استان در قالب اردوی راهیان نور و با محوریت این کنگره به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش کوله بار، رشید قربانی اظهار داشت: کمیته فرهنگیان و دانش آموزان یکی از کمیته های کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید کردستان است که در راستای برگزار هر چه بهتر آن برنامه های متعددی را برگزار کرده است.

وی اعزام دانش آموزان و فرهنگیان به اردوی راهیان نور با محوریت کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان را از جمله فعالیت های انجام شده اعلام کرد و افزود: این اردوها با هدف توسعه و تعمیق باورهای انقلابی دانش آموزان، گسترش فرهنگ شهادت و ایجاد تحکیم در پیوند عاطفی و روانی دانش آموزان با نسل های قبلی انقلاب برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نامگذاری مدارس جدید الاحداث در شهرستان ها و مناطق استان و کلاس های درس در مدارس به نام شهدا و برگزاری اجلاسیه شهدای مظلوم استان به صورت متمرکز در تمام شهرستان ها و مناطق تابعه آموزش و پرورش را از دیگر اقدامات انجام شده در این ارتباط اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در راستای برگزاری این کنگره همچنین فضای ادارات و مدارس به تصاویر و خاطرات شهدای مظلوم کردستان مزین و آثار شهدای دانش آموز و فرهنگی استان نیز جمع آوری شده است.

رئیس کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید کردستان یادآور شد: برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی و فرهنگی و هنری دانش آموزان با محوریت شهدای استان، تهیه بروشور از زندگی نامه شهدا و برگزاری جشنواره نقاشی و قصه گویی کودک و نوجوان با موضوع شهدای استان از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی تاکید کرد: برگزاری جشنواره سرود دانش آموزی با موضوع گرامیداشت پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان به ۲ زبان ُکردی و فارسی و آماده سازی ۱۶ گروه در سطح استان برای اجرا در برنامه ها و اجلاسیه های کنگره نیز از دیگر برنامه های اجرا شده، است.

قربانی برگزاری مسابقه انشا نویسی گرامیداشت پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان در میان دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: این مسابقه با موضوعات نامه ای به شهید، نقش شهیدان مظلوم استان در تامین امنیت منطقه و چگونه راه شهیدان را ادامه دهیم برگزار شده است.

کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان یکی از مهمترین رویداهای فرهنگی و ارزشی که با هدف ترویج وانتقال فرهنگ ایثار، حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و شناخت سبک زندگی شهدا در سالجاری برگزار می شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.