سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
چ, 1397/12/01 - 13:41

۵۰۰۰ دانش‌آموز قمی به سفر راهیان نور اعزام شدند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار دانش‌آموز قم به سفر راهیان نور اعزام‌ شده‌اند و راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور محسوب می شود.

به گزارش کوله بار، حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای سفر دانش‌آموزان به مناطق جنگی و یادمان‌های دفاع مقدس مشکلات فراوانی پیش روی آموزش‌وپرورش استان است.

وی  با اشاره به اعزام دانش‌آموزان قم به یادمان‌های دفاع مقدس افزود: از سهمیه‌ای که امسال به آموزش‌وپرورش استان قم برای اعزام به راهیان نور داده‌شده در دوره متوسطه 59 دستگاه اتوبوس به تعداد 2هزار و 629 دانش‌آموز پسر اعزام‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با بیان تعداد دختران دوره متوسط که به سفر راهیان نور اعزام‌شده‌اند، ابراز کرد: در بخش دختران دانش‌آموز  نیز تاکنون 54 دستگاه اتوبوس به تعداد  2 هزار و 465 به مناطق جنگی  اعزام‌شده‌اند.

وی مجموع اعزام دانش‌آموزان قم به سفر راهیان نور را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 5  و 100 هزار دانش‌آموز قم به سفر راهیان نور اعزام‌شده‌اند.

شیخ‌الاسلام با اشاره به مشکلات اقتصادی و پشتیبانی اندک برخی دستگاه‌های استانی در زمینه اعزام کاروان‌های راهیان نور اضافه کرد: حقیقت این بوده که اعزام این 5 هزار و 100 دانش‌آموزان در شرایط سخت حاکم بر جامعه امری دشوار و سختی بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم تأکید کرد: متأسفانه در برخی اعزام‌های راهیان نور دانش‌آموزی به دلیل عدم همکاری برخی نهادهای حوزه بهداشت آمبولانسی همراه اتوبوس‌های راهی سفر راهیان نور نمی‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.