سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
ی, 1401/12/28 - 13:57
منصور زاده:

۶۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به اردوی راهیان نور اعزام شدند

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: امسال حدود ۶۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به اردوی زیارتی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش کوله بار؛ نصیر منصور زاده دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: حدود ۶۰۰۰  نفر از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به اردوی زیارتی راهیان نور اعزام شدند.

مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در راهیان نور امسال با توجه به بهبود فضای  کرونا نسبت به سال های گذشته ، استقبال دانشجویان نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشت‌.

مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: با محدودیت های مالی ایجاد شده ناشی از مشروط شدن حمایت مالی دانشگاه به قید ۷۵ درصد جدیدالورود، اعزام نسبت به سال قبل قریب به ۴ برابر افزایش یافت و این اتفاق مبارک و بزرگ با تلاش عوامل و دست اندرکاران دلسوز، بسیجیان و همکاری قابل تقدیر سازمان بسیج دانشجویی کشور و نواحی بسیج دانشجویی استان ها انجام گرفت.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشگاه فنی و حرفه ای ابراز امیدواری کرد، با توجه به اینکه الزام قطعی واحد های استانی دانشگاه به قید ۷۵ درصد جدید الورود  مطابقتی با اسناد بالا دستی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و ابلاغیه وزارت علوم مبنی بر اعزام حداکثری (۱۰ درصد کل دانشجویان هر دانشگاه با الویت زیارت اولی ها) ندارد، امید است در سال های بعد با حمایت مجموعه دانشگاه و وزارت علوم این محدودیت ها رفع شود و شاهد اعزام حداکثری دانشجویان باشیم.

منصورزاده در پایان افزود: از خواهران و برادران بسیج دانشجویی دانشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور که با وجود برخی از محدودیت ها نگذاشتند بیرق شهداء در دانشگاه فنی و حرفه ای زمین گذاشته شود و همت کردند تا این دانشگاه نیز از نعمت این اتفاق بزرگ و موثر فرهنگی متنعم شود، کمال قدردانی را دارم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.