سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
س, 1397/08/15 - 09:34
مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران در گفتگو با کوله بار:

10هزار دانش آموزان مازندرانی از سرزمین های نور بازدید می کنند/ علاقه دانش آموزان برای شرکت در جشنواره ملی سرزمین نور

عباسپور گفت: نگارش دلنوشته، تهیه فیلم موبایل از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، نگارش داستان کوتاه و خاطره و ... از جمله مواردی است که دانش آموزان مازندرانی در طول سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آن را انجام می دهند.

محمد عباسپور مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اینکه امسال قریب به 10 هزار دانش آموز این استان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند، گفت: 5هزار دانش آموزان دختر و 5هزار دانش آموز پسر از استان مازندران، امسال توفیق حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان های کرمانشاه و خوزستان را کسب می نمایند و از نزدیک با رشادت های شهدا آشنا می شوند.

 

وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی نمودیم که کاروان های راهیان نور دانش آموزی طی روند برگزاری مراسم افتتاحیه در اندیمشک اهواز، راهی بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس شوند و هر بار 6 اتوبوس به سرزمین های نور اعزام می شود و تلاش شده است که این اتوبوس ها به همراه یک تیم فرهنگی متشکل از راویان دفاع مقدس، به یادمان های دفاع مقدس بروند.

 

عباسپور افزود: بعد از پایان بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، مراسم اختتامیه برای این عزیزان برگزار می شود و در این مراسم، برنامه قرعه کشی سفربه مشهد مقدس را داریم.

 

مسئول سازمان اردویی بسیج استان مازندران با اشاره به استقبال دانش آموزان از جشنواره ملی سرزمین نور اظهار داشت: نگارش دلنوشته، تهیه فیلم موبایل از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، نگارش داستان کوتاه و خاطره و ... از جمله مواردی است که دانش آموزان استان مازندران در طول سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آن را انجام می دهند تا در جشنواره ملی سرزمین نور شرکت کنند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.