سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
چ, 1397/09/14 - 10:57
دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد

15 دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور

محمدزاده گفت: تاریخ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه شانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور تا 5 آذر ماه امسال تعیین شده بود که به دلیل استقبال فوق العاده زائران راهیان نور، تا 15 دی ماه تمدید شد.

به گزارش کوله بار، فیض الله محمدزاده دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور با اشاره به تمدید مهلت ارسال به دبیرخانه این جشنواره اظهار داشت: اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور در اسفندماه سال گذشته برگزار شد و از نوروز 97 تا به آذر ماه، زائران راهیان نور و علاقمندان به هنر و ادبیات دفاع مقدس، می توانستند آثار و دل نوشته های خود با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و تاریخ مهلت ارسال آثار تا 5 آذر ماه امسال تعیین شده بود که به دلیل استقبال فوق العاده زائران راهیان نور، تا 15 دی ماه تمدید شد.

 

وی ادامه داد: جشنواره ملی سرزمین نور یعنی ثبت احساسات و عواطف زائران راهیان نور که پا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گذاشته اند و می توانند از طریق هنر و ادبیات، این احساسات درونی خودشان را بیان کنند.

 

محمدزاده افزود: اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور همه ساله در خرمشهر، پایتخت دفاع مقدس با اهدای جوایز به برگزیدگان این دوره از جشنواره اهدا می گردد و همه ساله شاهد روند رو به رشد ارسال آثار از سوی زائران راهیان نور هستیم.

 

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور با بیان اینکه جشنواره ملی سرزمین نور در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به زبان هنر و ادبیات قدم برداشته است، تاکید کرد: این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و مردمی در رشته‌های متن ادبی - خاطره -دلنوشته -عکس و فیلم تلفن همراه -شعر -داستان -رمان منتشر شده -عکس -فیلم -فیلمنامه -نمایشنامه خیابانی -پویانمایی - تحقیق و پژوهش- وبلاگ -وبسایت -و نرم افزار برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.