سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
چ, 1398/06/27 - 13:46
سردار سلیمانی در نشست خبری با خبرنگاران در زنجان:

230 هزار نفر از جوانان از یادمان های غرب و شمالغرب کشور بازدید کردند

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: مسیر انتقال رشادت ها و شهامت های رزمندگان به نسل جوان، راهیان نور است.

به گزارش کوله بار، سردار«یعقوب سلیمانی» صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از قله های رفیع تاریخ انقلاب اسلامی و سیمای زمینی آیات الهی است.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور ادامه داد: دوران دفاع مقدس تفسیر آیه های روی زمین و تجلی گاه حقانیت انقلاب و معتبرترین قطعه حیات ملی ایران است.

 

وی با اشاره به حماسه های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: امروز هم از این حماسه ها فیض می بریم.

 

به گفته  فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور، مسیر انتقال این رشادت ها از خودگذشتگی ها و حماسه ها راهیان نور است.

 

وی از کاروان راهیان نور به عنوان بستری برای بیان حماسه ها یاد کرد و افزود: راهیان نور نقطه تقابل تهاجم فرهنگی دشمن است و هر روز رو به رشد و تعالی است.

 

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه اعزام کاروان های راهین نور از اردیبهشت سال جاری آغاز شده و تاکنون یک میلیون نفر از یادمان های غرب و شمالغرب کشور بازدید کردند که اکثر آنان جوانان هستند.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه امسال 230 هزار نفر از جوانان از یادمان های غرب و شمالغرب کشور بازدید کردند، گفت: بیش از 200 استاد حوزه علمیه و 5 هزار دانشجوی اهل سنت هم از این یادمان ها بازدید داشتند.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور ادامه داد: بیش از 7 هزار دانشجو در قالب مناطق عملیاتی کار ویژه از این مناطق بازدید کردند و همه ساله از لحاظ کمی و کیفی شاهر رشد راهیان نور هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه 78 هزار نفر خادم افتخاری راهیان نور در سراسر کشور هستند، ادامه داد: 25 هزار راوی در سامانه ثبت نام شده است.

 

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه 19 هزار مبلغ در قرارگاه مرکزی ساماندهی شده اند، خاطرنشان کرد: 56 هزار مدیر کاروان آموزش دیده ساماندهی شده اند.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور به ساماندهی زائران غیرایرانی در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: سال گذشته 118 هزار زائر غیرایرانی وارد شدند.

 

به گفته وی، بسته های فرهنگی و مترجم برای این افراد پیش بینی شده است و امسال هم پیش بینی می شود، بیش از 150 هزار زائر غیرایرانی در اربعین وارد ایران شوند

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.