سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
د, 1398/07/29 - 11:36
مسئول سازمان اردویی سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با کوله بار:

3هزار دانش آموز گلستانی در مرحله اول به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می شوند

 حسینی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، قریب به 3 هزار دانش آموز خواهر در مرحله اول در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می شوند.

سید احمد سادات حسینی مسئول سازمان اردویی سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با کوله بار با اشاره به آمادگی این سازمان در جهت برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: تا به امروز جلسات زیادی بین مسئولان سپاه و آموزش و پرورش در جهت برگزاری با کیفیت اردوهای راهیان نور دانش آموزی برگزار شده است و انشالله از 11 بهمن ماه، اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آغاز می شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده، قریب به 3 هزار دانش آموز خواهر در مرحله اول در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می شوند و در مرحله دوم که از اول بهمن ماه آغاز می شود، شاهد اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی برادران به سرزمین نور خواهیم بود.

حسینی تاکید کرد: مرحله سوم اعزام راهیان نور دانش آموزی از 20 فروردین تا 20 اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.

مسئول سازمان اردویی سپاه نینوا استان گلستان خاطر نشان کرد: دانش آموزان با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از یادمان های عملیاتی فتح المبین، شهدای گمنام اندیمشک، زیارتگاه بیت المقدس اهواز و سایت موشکی، زیارتگاه اروند کنار، شلمچه، معراج شهدای محمودوند اهواز بازدید خواهند کرد و سپس در اردوگاه شهید باکری خرمشهر به تماشای برنامه نمایشی خواهند پرداخت.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.