سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
چ, 1398/06/27 - 14:08
مسئول سازمان اردویی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در گفتگو با کوله بار خبر داد

3 مهرماه؛ برگزاری جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در ایلام/ تجلیل از 30 اثر ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور

پورمحمدی گفت: روز چهارشنبه سوم مهرماه، جشنواره ره آورد سرزمین نور استانی گیلان با حضور سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برگزار می شود.

حسین پورمحمدی مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفتگو با کوله بار از برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور در این استان خبر داد  و گفت: روز چهارشنبه سوم مهرماه، جشنواره ره آورد سرزمین نور استانی گیلان با حضور سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برگزار می شود.


وی ادامه داد: یک هزار و 800 اثر ادبی و هنری به دبیرخانه این دوره از جشنواره ره آورد سرزمین نور از سوی زائران راهیان نور و با موضوعات راهیان نور و دفاع مقدس و رشته های شعر، خاطره، متن ادبی، عکس، فیلم و... ارسال شده است که روز سوم مهرماه، از 30 نفر از این برگزیدگان تجلیل خواهد شد.


پورمحمدی تاکید کرد: امسال پنجمین دوره برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور در استان ایلام است و هر ساله تلاش کرده ایم که با معرفی این جشنواره به زائران راهیان نور، باعث افزایش کمی و کیفی آثار ادبی و هنری در این جشنواره شویم.


مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اثرگذاری جشنواره ره آورد سرزمین نور اظهار داشت: از میان خاطره های زائران راهیان نور که به جشنواره سرزمین نور ارسال شده است، می توانیم خاطرات زائرانی را مطالعه کنیم که راهیان نور بر سرنوشت زندگی آنها اثرات زیادی گذاشته است؛ مثلا زائری بوده که بعد از حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و دانستن رشادت ها و ازجان گذشتگی های شهدا، باخودش عهد بسته که نمازش را ترک کند و یا زائر خواهری که عهد کرده بعد از بازگشت از راهیان نور، چادرش را حفظ کند و ...

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.