سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1401/02/06 - 05:24

3 هزار زائر راهیان نور زنجانی از یادمان های دفاع مقدس جنوب کشور بازدید کردند

مسئول اردویی راهیان نور سپاه زنجان با اشاره به استقبال بی نظیر زنجانی ها از حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشورگفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته تا پایان مدت زمان تعیین شده بیش از ۳ هزار زنجانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید میکنند.

به گزارش کوله بار، سرهنگ حسین حیدری در گفت و گو با کوله بار  با بیان اینکه مقدمات برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز شد که به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور این مهم به صورت حضوری لغو و به صورت مجازی برگزار گردید،اظهار کرد:بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بازدید از یادمان ها بصورت مجازی صورت گرفت.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانشجویی در بازه زمانی ۱۴ تا ۲۶ اسفندماه سال گذشته برگزار شد،افزود: تعدادی از دانش آموزان نیز در قالب یک دستگاه اتوبوس در این بازه زمانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۹۰۰ نفر از دانشجویان زنجانی در طول مدت مذکور طی پنج دوره به جنوب کشور اعزام شدند،تصریح کرد:همچنین طلاب زنجانی در قالب سه دستگاه اتوبوس در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور یافتند.

وی با اشاره به بازدید قشر بسیج جامعه پزشکی و بسیج جامعه زنان از این مناطق خاطرنشان کرد:همچنین بازدید عمومی نیز در سه مرحله صورت گرفت.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در ادامه با اشاره به استقبال بی نظیر زنجانی ها از حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشورافزود:  بیش از ۳ هزار زنجانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه اردوگاه زنجان علاوه بر خدمات دهی به زائرین زنجان به بیش از۲۵۰۰ نفر از زائرین استان های دیگر نیز ارائه خدمات نموده است،اذعان کرد:استان های اردبیل، قم ،لرستان، ایلام و تهران از خدمات اردوگاه استان زنجان بهره مند شده اند.

وی در پایان یادآور شد:زائرین زنجانی از یادمان های فتح المبین، اروند ،علقمه، نهر خین ،شلمچه، طلائیه، هویزه و معراج شهدا بازدید کردند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.