سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ی, 1398/10/08 - 14:04
مسئول سازمان اردویی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در کرمانشاه برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره استانی رهاورد سرزمین نور در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش کوله بار، یونس عزیزی  با بیان اینکه امسال برای اولین بار جشنواره استانی رهاورد سرزمین نور در کرمانشاه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا پایان دی ماه فرصت دارند آثار ادبی و هنری خود با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس را به سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور در استان واقع در خیابان شهید بهشتی و یا نواحی مقاومت بسیج تحویل دهند.

عزیزی  افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را در سه بخش حرفه ای( شامل شعر، داستان، عکس حرفه ای، فیلم، فیلمنامه، نمایشنامه خیابانی، پویانمایی، نماهنگ، پوستر، فضای مجازی، نرم افزار و تحقیق و پژوهش)، بخش مردمی( شامل متن ادبی، خاطره، دلنوشته و عکس تلفن همراه) و یا بخش ویژه (شامل عکس یادگاری، دلنوشته یادگاری، نامه یادگاری و فیلم 60 ثانیه ای) برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهاین نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرمندان خواست تا در این جشنواره شرکت کنند.

 وی با اشاره به تقدیر از برگزیدگان جشنواره استانی رهاورد سرزمین نور در رده‌های سنی مختلف در مراسم اختتامیه جشنواره در بهمن ماه، ادامه داد: تمامی آثار دریافتی در جشنواره استانی به جشنواره ملی نیز ارجاع  خواهند شد.

عزیزی سپس هدف از برگزاری چنین جشنواره هایی را تلاش در جهت آشنایی آیندگان با فرهنگ دفاع مقدس عنوان و ابراز امیدواری کرد: این نوع اقدامات بتواند در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثرگذار باشد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: باید با زبان هنر نسل جوان و آیندگان را با آنچه در سال های دفاع مقدس رخ داده آشنا کنیم، زیرا این اقدام در تاثیرپذیری آنها برای دفاع از کیان ایران اسلامی موثر خواهد بود.


 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.