سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
ش, 1398/11/19 - 11:07
فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج:

حضور اقشار مختلف مردم در اردوهای راهیان نور افزایش یافته است/ بسترسازی اردوهای راهیان نور برای زائران خارجی با نگاه جبهه مقاومت

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، از افزایش حضور اقشار مردم در اردوهای راهیان نور غرب و جنوب غربی کشور در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش کوله بار، سردار یعقوب سلیمانی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه و در حاشیه نشست رهاورد سرزمین نور و معبر مقاومت استان سمنان ضمن بیان اینکه بیش از ۲۳۰ هزار دانش آموز پسر و دختر از اقصی نقاط ایران اسلامی در اردوهای راهیان نور شرکت کردند، تأکید کرد: حضور اقشار مردم در اردوهای راهیان نور افزایش یافت.

وی بابیان اینکه نسل جوان و نوجوان هدف اصلی اردوهای راهیان نور است، افزود: آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس در این اردوها پیگیری می‌شود.

راهیان نور برای خارجی‌ها

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج از ابتکاری جدید در راهیان نور خبر داد و گفت: اردوی راهیان نور در مناطق دریایی ما شامل بوشهر و آبادان و … برای دیدار دانش آموزان و جوانان از پیشرفت و آبادانی مناطق نفت‌خیز به همت بسیجیان و نیروهای متخصص ایران اسلامی به راهیان نور افزوده‌شده و مورد استقبال نیز قرارگرفته است.

سلیمانی همچنین گفت: برای اعزام زائران غیر ایرانی به اردوهای راهیان نور نیز به عنوان دیگر ابتکار قرارگاه، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه هماهنگی و بسترسازی اردوهای زائران خارجی راهیان نور با نگاه جبهه مقاومت برنامه‌ریزی شده است، تاکید کرد: امیدواریم به زودی شاهد برگزاری اردوهایی از این دست باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.