سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
ش, 1398/11/19 - 11:20
با حضور مسئول قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج صورت گرفت

برگزاری جلسه قرارگاه راهیان نور استان سمنان+ عکس

جلسه قرارگاه راهیان نور استان سمنان با حضور ریاست قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج به میزبانی سپاه قائم آل محمد (عج) با حضور اعضا ستاد استانی برگزار شد.

به گزارش کوله بار، جلسه قرارگاه راهیان نور استان سمنان با حضور سردار سلیمانی ریاست قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در سالن جلسات شهید بسطامی سپاه قائم آل محمد (عج) برگزار شد.
در این نشست که با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی و هیئت همراه، فرمانده و هیئت رئیسه سپاه استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مسئولین آموزش و پرورش استان، نمایندگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و دست اندرکاران راهیان نور استان برگزار شد، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان و راهیان نور که عرصه مهم آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس است، قدرت تاب آوری جوانان و نوجوانان جامعه مان را در مقابل تهاجم و برنامه‌های مخرب دشمنان افزایش می‌دهد.
دکتر نصیری رئیس دانشگاه صنعتی سمنان و مسئول قرارگاه شهید علم الهدی استان نیز گفت: با قدرت و صراحت می‌گویم که مهم‌ترین و اثربخش‌ترین کار‌های فرهنگی در دانشگاه اردوی راهیان نور و اردو‌های جهادی است که آینده دانشجویان را می‌سازد.
دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این جلسه اظهار کرد: راهیان نور کلاس درس معرفتی است که معلمین این کلاس شهدا هستند و پیشنهاد میکنم درس راهیان نور را در پایه‌های مربوطه ایجاد کنیم. یک برنامه ملی و عظیم است که مورد توجه مقام معظم رهبری است و سپاه و وزارتخانه امکان بیشتری برای رونق راهیان نور دانش آموزی فراهم کنند.
سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور نیز در جلسه قرارگاه راهیان نور استان سمنان گفت: "گالیانا رُز" نویسنده معروف اروپایی بعد از حضور در راهیان نور اذعان می‌کرد که اگر من در مناطق عملیاتی و جنگی ایران نمی‌آمدم و از نزدیک با حوادث آن آشنا نمی‌شدم، به وجود آمدن جبهه مقاومت و تشکیل گروه‌های مردمی مقاومت در ایران و دیگر کشور‌های اسلامی در منطقه برایم توجیهی نداشت.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (ص) سمنان نیز در این جلسه بیان کرد: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور در راهیان نور، مشتاقانه مدافع حرم می‌شوند و برخی هم به شهادت رسیدند. راهیان نور یک کار دلی و عاشقانه هست و نباید معطل اعتبار و امکانات بماند و همه دستگاه‌ها باید برای تداوم این کار ظرفیت سازی کنند.
در این جلسه در خصوص برگزاری راهیان نور در سطح استان سمنان در اقشار مختلف و مشکلات و‌موانع و همکاری دستگاه‌های اجرایی در این راستا بحث و تبادل نظر شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.