سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
د, 1398/11/21 - 09:31
رئیس دانشگاه صنعتی قم:

بزرگداشت دهه فجر، پاسداری از ارزش‌هایی است که برای آن جانفشانی‌ها شد

رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، پاسداری از ارزش‌هایی است که برای آن جانفشانی‌ها شد.

به گزارش کوله بار،جلال رضایی نور  با اشاره به ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: دهه فجر یادآور بنیانگذار و شهدای انقلاب و جنگ و مدافعان حرم است و وظیفه شرعی و عرفی ما بزرگداشت این ایام الله است.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: در واقع بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، پاسداری از ارزش‌هایی است که برای آن جانفشانی‌ها شد و این رسالت ما را در این ایام سنگین‌تر می‌کند.
وی بیان کرد: در ایام الله دهه فجر برنامه‌های فرهنگی بسیاری از سوی دانشگاهیان و نخبگان علمی برگزار می‌شود و ما به نیابت از دانشگاهیان صنعتی قم، وظیفه خود می دانیم این ایام را گرامی بداریم و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و با آرمان‌های ارزشمند انقلاب و رهبری بیعت کنیم.
رضایی نور اظهار کرد: دانشگاه صنعتی قم، برنامه‌ای با حضور اساتید و کارکنان و دانشگاهیان و خانواده‌هایشان در گرامیداشت دهه فجر در شب 21 بهمن ماه برگزار کرد که شامل برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت این ایام و به ویژه سردار مقاومت، سردار شهید سلیمانی بود و مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم یاد و خاطره آن ایام را زنده نگاه داریم و جریان انقلابی را ادامه دهیم و این پرچم را برافراشته نگاه داریم و از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به خوبی صیانت کنیم.
رئیس دانشگاه صنعتی قم بیان کرد: انقلاب اسلامی ،دستاوردهای معنوی بیشماری داشته است که بزرگترین آن خودکفایی و استقلال و روی پای خود ایستادن برای کشور بوده است.
وی گفت: کشور پس از انقلاب اسلامی، در عرصه علم و فناوری شتاب خوبی یافته است و بیش از 5 هزار شرکت دانش بنیان در سطح کشور ایجاد شده است که با اهداف مهمی به فعالیت می‌پردازند و در حوزه های علمی و فناوری مشغول به خدمت هستند.
رضایی نور افزود: ایران اسلامی به پشتوانه انقلاب توانست در حوزه های مختلف علم و فناوری نانو و هوا فضا و در صنالیع دارویی به پیشرفت‌های خوبی برسد و مراکز علمی و دانشگاهی به ویژه جهاد دانشگاهی منشاء خیرات زیادی در طول انقلاب اسلامی بوده‌اند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، برای ما خودکفایی و رشد و توسعه تکنولوژی و دانش را به همراه داشته است و ما نیز باید همین مسیر را تداوم بخشیم و برای پیشرفت و توسعه روزافزون قدم برداریم.
رئیس دانشگاه صنعتی قم عنوان کرد: از جوانان و نخبگان انتظار داریم بتوانند با نگه داشتن روحیه جهادی و ایثار و از خود گذشتگی به پیشرفت کشور کمک کنند و از فرهنگ خودخواهی فاصله بگیریم و به سمت فرهنگ دگر خواهی پیش برویم و به ساخت و توسعه و پیشرفت کشور کمک کنیم.
وی در مورد دیگر برنامه‌های دانشگاه در ایام الله دهه فجر یادآور شد: برنامه‌هایی برای معرفی دستاوردهای مهم و زیربنایی انقلاب اسلامی برگزار شد و در در داخل سایت و کانال های خبری دانشگاه به تبیین جایگاه انقلاب و نقش جوانان پرداختیم.
رضایی نور پیرامون حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: مردم ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن‌ماه برای حمایت از انقلاب و نظام خود به صحنه می‌آیند و مشارکتی جدی در این روز در پاسخگوئی به استکبار جهانی دارند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه تصریح کرد: حضور مردم همواره تأیید کننده نظام و زمینه سازحرکت آن بوده و هست و امسال حضور گسترده مردم دارای اهمیت زیادی است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.