سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
س, 1398/03/07 - 15:04

48000 زائر راهیان نور استان تهران به سرزمین های نور اعزام شدند

 مسئول اردویی و راهیان نور سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران از اعزام 48000 زائر تا پایان فروردین ماه امسال به سرزمین نور خبر داد.
 

به گزارش کوله بار، سرهنگ محسن زرگر گفت: در بازه زمانی نوروز 18000 نفر به یادمان های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خوزستان اعزام کردیم که هم خدمات اسکان و هم تغذیه زائران را بر عده داشتیم.
وی با اشاره به تغییر نام اردوگاه شهید کلهر به شهید رستگار، افزود: 2900 دانشجو از تهران و 8000 نفر از سایر استان ها و قریب 13000 دانش آموز از تهران و به همین تعداد از سایر استان ها را در اردوگاه شهید رستگار خوزستان میزبانی کردیم. 
سرهنگ زرگر خاطرنشان کرد: افتتاحیه اعزام کاروان های راهیان نور استان تهران از 12 اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز عملیات سیدالشهدا(ع) لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در منطقه فکه با حضور رزمندگان و پیشکسوتان این لشکر برگزار شد. همچنین صعود زائران به ارتفاعات بازی دراز از دیگر برنامه های کاروان راهیان نور خوزستان بوده است.
وی اعلام کرد: تا پایان سال 50 هزار زائر در قالب اعزام های متمرکز و به همین تعداد هم در قالب کاروان های غیر متمرکز در اردوگاه شهید رستگار اندیمشک میزبانی می شوند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.