سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
چ, 1399/02/24 - 14:35
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه سید الشهداء استان تهران در گفتگو با کوله بار خبر داد

فعالیت خادمین شهدا در قالب 42 گروه جهادی برای خدمت رسانی به مردم در شرایط کرونایی

اصلانی با اشاره به بحران شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار داشت: همه ظرفیت های راهیان نور و خادمین شهداء از همان روزهای نخست در خدمت رسانی به مردم برای مقابله با این ویروس منحوس بوده است.

به گزارش کوله بار، سعید اصلانی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه سید الشهداء استان تهران در گفتگو با کوله بار با بیان این که 680 نفر خادم در سپاه سید الشهداء در عرصه راهیان نور فعال هستند، اظهار داشت: با توجه به توقف موقتی اردو های راهیان نور به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و استفاده از این ظرفیت انسانی با اخلاص و ایثارگر در زمینه خدمت رسانی به مردم جهت مقابله با این ویروس منحوس، خادمین شهدا در قالب 42 گروه جهادی خواهر و برادر مشغول فعالیت شده اند.

وی فعالیت های خادمین را در تولید ماسک، شید و گان را قابل توجه دانست و گفت: 62 تیم برادر در تولید این لوازم فعالیت داشته اند که حاصل آن تولید 890 هزار ماسک و 18 هزار شید و گان بوده است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه سید الشهداء افزود: حضور خادمین خواهر در 26 کارگاه تولید ماسک که موفق به تولید 370 هزار ماسک شده اند نیز جلوه ای دیگر از توفیقات خادمین شهدا بوده است.

اصلانی یادآور شد: 45 تیم از خادمین برادر در زمینه گند زدایی اماکن و معابر عمومی فعالیت داشته اند که شبانه روز اقدمات لازم را در این زمینه انجام داده اند.

وی در ادامه گفت: بعد از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه با مشارکت خیرین، 5800 بسته معشیتی که بیش از 90 درصد آن توسط خیرین تهیه شده بود بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

این مقام مسئول بیان داشت: در کنار خدمات ارائه شده برنامه های فرهنگی از قبیل تولید کلیپ، مستند، سرود و چاپ بنر جهت آگاه سازی، همدلی و کمک به اقشار آسیب پذیر نیز انجام شده و تقدیر از کادر درمانی با اجرای برنامه های خاص در بیمارستان ها نیز در دستور کار است.

اصلانی تاکید کرد: تا پایان بحران این فعالیت ها ادامه خواهد داشت و با تفکر خادمی و عمل جهادی می شود از مشکلات و بحران ها عبور کرد و این مسیری است ک بدنه فعال کشور باید در پیش بگیرد و بحمدالله همه ظرفیت های راهیان نور و خادمین شهداء از همان روزهای نخست در خدمت رسانی به مردم برای مقابله با این ویروس منحوس بوده است

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.