سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
د, 1399/07/21 - 14:10

چله عزت| ماجرای شهیدی که با قمقمه‌های پر از آب به شهادت رسید+ عکس

به پیکر شهیدی برخوردیم که روی برانکارد، آرام و زیبا دراز کشیده بود. سه تا قمقمه آب کنارش قرار داشت که هر سه تا قمقمه پر از آب بودند.

به گزارش کوله بار، به سراغ کتب خاطرات کمتر دیده شده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس رفته تا با انتشار این مطالب، نام و یاد این عزیزان را زنده نگه دارد و معارف آنها را برای آیندگان باقی نگه دارد.

یکی از مواردی که خیلی انسان را تحت تأثیر قرار می‌داد و بغض گلوی آدم را می‌گرفت، شهدایی بودند که با برانکارد دفن شده بودند و این، نشان دهنده این بود که آنها به حال مجروحیت دفن شده‌اند. در منطقه والفجر 1 در فکه، زیر ارتفاع 112، به پیکر شهیدی برخوردیم که روی برانکارد، آرام و زیبا دراز کشیده بود. سه تا قمقمه آب کنارش قرار داشت. هر سه تا قمقمه پر بودند از آب.

احساس خودم این بود که نیروها هنگام عقب‌نشینی نتوانسته‌اند او را با خودشان ببرند، برای همین، هر کسی که از راه رسیده، قمقمه‌اش را به او داده تا حداقل از تشنگی تلف نشود. او آرام بر روی برانکار خفته و به شهادت رسیده بود. رویش را انبوهی از خاک پوشانده بود و گیاهان خودروی منطقه بر محل دفن او سبز شده بودند. چند شقایق سرخ هم آنجا به چشم می‌خورد.

شهید دفاع مقدس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.