سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ش, 1399/11/25 - 15:06

اردوهای راهیان نور اردبیل در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اجرای اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان موضوعی است که هر ساله به صورت باشکوه و منظم در سراسر کشور برگزار شده و امسال شبکه شاد برای اجرای این برنامه در نظر گرفته شده است.

به گزارش کوله بار، سرهنگ پاسدار شکر عبدی ظهر امروز در جلسه برگزاری اجرای دو روزه راهیان نور برای دانش‌آموزان در اردبیل اظهار داشت: اجرای اردوهای راهیان نور توسط دانش‌آموزان دختر و پسر موضوعی است که هر ساله به صورت باشکوه و منظم در سراسر کشور برگزار شده و امسال به خاطر شرایط خاص کرونایی بستر شبکه شاد برای اجرای این اردو در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان به عنوان یک اولویت اساسی است و در این زمینه تعدادی از دانش‌آموزان و معلمان به نیابت از دیگران در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند و از یادما‌ن‌های شهدا بازدید و با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی با هدف تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی برای ترویج برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت یک موضوع مهم و حائز اهمیت است که در ایام کرونایی باید بیشتر مورد توجه واقع شود.

عبدی ادامه داد: نیاز است تا با اجرای مطلوب و کیفی برنامه‌های اردوهای راهیان نور به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و با تمام توان و قوا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.