سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
د, 1399/11/27 - 15:26

ایمان به خدا رزمندگان را پیروز دفاع مقدس کرد

فرمانده سپاه میانه ضمن توصیه دانش آموزان به تقویت ایمان و باورهای دینی، گفت: ایمان و اتصال به خدا بود که رزمندگان ما را پیروز دفاع مقدس کرد نه تجهیزات نظامی و تخصص.

به گزارش کوله بار، حسین محمدی در ارتباط مجازی با دانش آموزان در خصوص راهیان نور، دفاع مقدس را ظرفیت عظیم معنوی برای کشور و ذخیره فرهنگی بزرگی برای آحاد ملت علی الخصوص دانش آموزان دانست.

وی اظهار داشت: ما در دوران دفاع مقدس، ابعاد دینی و معنویمان را تقویت کردیم و انقلاب اسلامی به برکت آثار این دفاع مقدس از سخت ترین گردنه های ایجاد شده توسط دشمنان عبور کرده است.

محمدی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، تاریخ انقضا ندارد و یک فرهنگی است که در تمام رگهای ما جاری و ساری است، افزود: این دوران، الگویی تمام عیار برای اجرای گام دوم و صیانت از انقلاب است که بزرگترین دغدغه رهبری است. فرمانده سپاه میانه دفاع مقدس را گنجینه و ذخیره ای ارزشمند دانست که هر چه از آن برداشته و بهره برداری می شود لایه ای پرارزشتر نمایان می شود و اضافه کرد: دشمن می خواهد عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شده یا تحریف گردد و راهیان نور در راستای ماندگار شدن دفاع مقدس و عاشوراست.

محمدی ضمن تجلیل از برگزار کنندگان راهیان نور مجازی، اظهار داشت: راهیان نور دل جوانان ما را صیغل می دهد و این هنر سربازان ولایت بود که در این ایام کرونایی نگذاشتند که دانش آموزان از معنویت سرزمین های نور و شهدا بی بهره بمانند هر چند که نمی توان آن خاک های پاک را به اینجا آورد و آن معنویت را که آنجا هست اینجا ایجاد کرد.

وی افزود: به برکت ارواح پاک شهداست که نور اخلاص و معنویت در سرزمین نور متجلی است و حقانیت انقلاب و ایران به دنیا، اثبات شده است. رسانید و امروز همین خون ها نسخه شفابخش جامعه ماست.

راهیان نور بسیج دانش آموزی با شرکت دانش آموزان پایه نهم، دهم و دوازدهم میانه و شهرهای تابعه به صورت لایو زنده در فضای مجازی قرارگاه جهاد رسانه ای بسیج دانش آموزی میانه برگزار شد.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.