سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
د, 1399/11/27 - 15:31

با کاروان‌های راهیان نور در فضای مجازی همراه شوید

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: امسال اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی با توجه به شیوه بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

به گزارش کوله بار، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز  گفت: انتقال و تببین رشادت‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان، در آنان امید و انگیزه ایجاد کرده و در تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی تأثیرگذار است.

او با بیان اینکه امسال اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی با توجه به وضعیت کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: این اردو از ۱۶ اسفندماه در کانال راهیان نور خوزستان به نشانی @rahiankhuz در شبکه شاد آغاز خواهد شد.

نیسی گمراوی با بیان اینکه این برنامه‌ها با همکاری سپاه استان خوزستان در شبکه آموزشی شاد آموزش و پرورش برگزار می‌گردد، اظهار داشت: انتقال و تببین رشادت‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان، در آنان امید و انگیزه ایجاد کرده و در تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی تأثیرگذار است و مسئولان کشوری و استانی به راهیان نور توجه لازم را داشته باشند و در این باره غفلت نکنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد تفکر خودش را با پهنای باندی که در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارد در جامعه حاکم کند، تصریح کرد: با برنامه‌های مکتبی و اعتقادی نباید اجازه داد فکر و ذهن دانش‌آموزان ما مورد تاراج هجمه‌های فکری استکبار جهانی و غرب قرار بگیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: این اردو گنجینه پرافتخار و نورانی است که ما می‌خواهیم در قالب آن فرهنگ ۸ سال دفاع مقدس را به نسل جدید تشریح و تبیین کنیم، ضمن اینکه محتوا‌های مرتبط با اردو‌های راهیان نور از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد و لینک‌هایی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت و دانش آموزان دوره‌های متوسطه اول و دوم به همراه مدیران مدارس متوسطه و معلمان در این اردو شرکت می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.